پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا 

کسانی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارمغان سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است. این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

افرادی که مایل به دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی هستند باید علاوه بر افتتاح حساب، میانگین دو تا۵ماهه نیز ایجاد کنند. کسانی شرایط دریافت این وام را دارند که ضامن رسمی یا سند ملکی به بانک ارائه دهند. هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه و سود آن ۱۸ درصد است. وام گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و سود آن، هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک سینا اسفندماه ۱۳۸۷ مجوز تاسیس و فعالیت در قالب یک مجموعه بانکی را دریافت کرد. این مجموعه در جلب اعتماد مشتریان، گستردگی شعب، داشتن پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک و برخورداری از کارکنانی سریع و دقیق و درستکار در ارائه خدمات بانکی، نسبت به دیگر مجموعه‌های همتراز خود مزیت دارد.

این بانک در شاخص‌های عملکردی سال ۱۴۰۰ جهش خوبی داشته و میزان مصارف، نسبت مصارف به منابع و … آن رشد چشم گیری پیدا کرده است. بانک سینا همواره در چارچوب تحقق اهداف بلندمدت اقتصاد مقاومتی و قوانین نظام پولی و بانکی کشور گام برمی‌دارد.

​بانک توسعه تعاون به منظور تامین مالی مشتریان واجد شرایط خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح «کوثر» ارائه می‌دهد. مشتریان برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

بانک توسعه تعاون به مشتریان واجد شرایط خود به شرط ایجاد خواب سپرده حداقل ۳ماهه، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارد و بیشترین مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه اعلام شده است. این وام به صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود و کارمزد صفر تا چهار درصد دارد. میزان این کارمزد برحسب ضریب برابری تسهیلات، دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده متغیر است. متقاضیان این وام نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۹۲ هزار تومان است. کل سود وام ۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۱۰۴ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۸۱۳ تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی ایران و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی به غیردولتی، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها در بازار بورس، سرمایه و بازارهای بین المللی، فراهم کردن بستر مناسب برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اقتصادی با اولویت بخش تعاونی و … از جمله اهداف این مجموعه محسوب می‌شود.

این بانک تاالان جایزه مسئولیت اجتماعی ۱۴۰۰، تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر جهش تولید ۱۳۹۹، سومین آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و … را به دست آورده است.

زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

متقاضیان استفاده از وام ۳۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند.

اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به این مبلغ وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. همه ی سود این وام ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

افرادی که مشتری بانک سامان هستند و برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از تسهیلات «خرید کالای مصرفی» استفاده کنند. این وام 8 میلیون تومانی به دارندگان سپرده کوتاه مدت بانک سامان تعلق می‌گیرد.

وام فوری خرید کالا بانک سامان

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات خرید کالای مصرفی بانک سامان با سود 21 درصد پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید حداقل یک میانگین 3 ماهه ایجاد کنند. 15 درصد مبلغ این وام توسط بانک بلوکه خواهد شد. متقاضیان این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارند و باید آن را به بانک ارائه دهند.

مبلغ اقساط این وام با توجه به نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، 301 هزار و 401 تومان خواهد بود. کل سود وام هم 2 میلیون و 850 هزار و 419 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 10 میلیون و 885 هزار تومان است.

گوشه‌ای از خدمات بانک سامان

آغاز رسمی فعالیت بانک سامان به سال 1381 بازمی‌گردد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود با قرارگرفتن در مسیر رشد و سودآوری توانست سرمایه اولیه را تا حدود 80 برابر زیاد کند. ماموریت اصلی این بانک وفادار کردن مشتریان با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها بر سه اساس راحتی، سرعت و اعتماد است.

خدمات اعتباری این مجموع در چهار قالب وام‌های شخصی، قرض الحسنه، تسهیلات اعتباری و ضمانت نامه ارائه می‌شود. افراد براساس نیاز و شرایط خود امکان مراجعه به بانک و درخواست هر یک از این تسهیلات را دارند. بانک سامان در صورت داشتن منابع مالی کافی و واجد شرایط بودن افراد به آن‌ها وام مورد نیازشان را می‌پردازد. این بانک اخیرا گزارشی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج منتشر کرده، براساس این اطلاعات بانک سامان در طول یکماهه ادیبهشت تا اواسط خردادماه بیشتر از 289 فقره تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

بدون ضامن و آنلاین وام بگیرید!

ویپاد با راه‌اندازی طرح پشتوانه، آنلاین، بدون ضامن و وثیقه و در کمتر از پنج دقیقه به کاربران خود وام می‌دهد.

به گزارش ایبِنا، ویپاد که از بهمن‌ ماه ۱۴۰۰، ارائه خدمات «الان بخر، بعدا پرداخت کن» (BNPL)  خود را در قالب طرح پشتوانه به کاربرانش آغاز کرده بود، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد، از هفته گذشته خدمات خود را به صورت عمومی در اختیار تمام متقاضیان از سراسر کشور قرار داده است. به این ترتیب تمامی افرادی که در ویپاد افتتاح حساب کرده باشند، در صورت نداشتن بدهی و چک برگشتی، می‌توانند به صورت آنلاین، بدون ضامن و صرفا مبتنی بر اعتبارسنجی، ظرف حداکثر پنج دقیقه، از ویپاد تسهیلات خرد (تا سقف سه میلیون تومان اعتبار) دریافت کنند.

روال کلی تسویه این نوع تسهیلات نیز به این ترتیب خواهد بود که پس از دریافت تسهیلات، مدت زمان مشخصی (بسته به مبلغ تسهیلات بین یک تا سه هفته) به عنوان مهلت مصرف این تسهیلات لحاظ شده و پس از پایان آن، صورت‌حسابی از سوی ویپاد صادر و در اختیار کاربر قرار داده خواهد شد. مهلت پرداخت این صورت‌حساب یک ماه است که  بسته به مبلغ تسهیلات، از سوی کاربر تا سه ماه قابل تمدید است. اعتبار این تسهیلات در تمامی فروشگاه‌‌های مجهز به کارتخوان در سراسر کشور و نیز تمامی فروشگاه‌‌های اینترنتی قابل استفاده خواهد بود و از این جهت، محدودیتی در استفاده از این اعتبار برای کاربران وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است، ویپاد محصولی از بانک پاسارگاد است و علاوه بر امکان برخورداری از تسهیلات خرد مصرفی، امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، دریافت کارت مجازی بانک پاسارگاد، دریافت کارت نقدی فیزیکی بانک پاسارگاد در آدرس دلخواه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه و مجموعه متنوعی از خدمات دیگر را در اختیار تمامی هموطنان از سراسر کشور قرار می‌دهد.

نسخه‌‌های مختلف ویپاد (تحت وب، اندروید و iOS) از طریق سایت Wepod.ir و فروشگاه‌های کافه بازار، سیب اپ و... در دسترس علاقه‌مندان به استفاده از این خدمات قرار دارد.

مبلغ و شرایط وام طرح نیکان

 مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد. این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.

وام فوری برای افراد خاص

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، به آن دسته از سازندگانی که قصد ساخت واحدهای مسکونی بر روی زمین‌های خود داشته باشند، تسهیلات ویژه از سوی شبکه بانکی پرداخت می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی به آن دسته از مالکانی که قصد دارند اقدام به احداث مسکن بر روی زمین‌های خود به قصد سکونت کنند، تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت می‌شود. این گروه از مالکان برای دریافت این تسهیلات نیازی به خرید اوراق یا سپرده‌گذاری در بانک نخواهند داشت و می‌توانند متناسب با دستورالعمل تعریف شده در این زمینه اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

پروژه‌های این گروه از افراد متقاضی تحت عنوان پروژه‌های ساخت مسکن خودمالکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ودر راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن، مشمول دریافت این تسهیلات ویژه خواهد شد.

این تسهیلات متناسب با پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی به مالکان سازنده پرداخت می‌شود و شامل تمام شهرهای کشور می‌شود.

آن طور که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است برای ثبت نام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و همه شهرهای کشور و همه روستاها برای این دسته از متقاضیان باز است. هرکسی با هر تعدادی که در مجوزش درج شده امکان ثبت‌نام و اخذ تسهیلات خودمالکی را دارد.

این گروه از افراد که قصد ساخت مسکن شخصی‌ساز دارند می‌توانند مانند سازندگان حرفه‌ای مسکن با ثبت نام در سامانه نهضت ملی و ارائه درخواست برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

بر این اساس، سازنده‌های مسکن خودمالکی در همه شهرهای کشور می‌توانند مانند سایر متقاضیان وسازنده‌ها از سقف تعیین‌شده برای تسهیلات ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال که در شهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان، کلانشهرهای بیش از یک میلیون نفر جمعیت ۴۰۰ میلیون تومان، مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان است استفاده کنند. همچنین متقاضیان در روستاها هم تا ۲۵۰ میلیون تومان امکان استفاده از تسهیلات خودمالکی را دارند.

از هم‌اکنون نیز این امکان برای دارندگان زمین و سازندگانی که قصد دارند بر روی زمین‌های خود در قالب پروژه‌های خودمالکی اقدام به ساخت مسکن کنند، فراهم شده است تا با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن و ارائه مدارک خود، با انتخاب بانک به شعب معرفی شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات در شعب بانک اقدام کنند. مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام و ارائه درخواست، شامل اسناد مالکیت و پروانه ساختمان است که بر اساس آن تسهیلات بانکی به این دسته از خودمالکان پرداخت می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، تسهیلاتی که در قالب نهضت ملی مسکن به خودمالکان پرداخت می‌شود نیازی به خرید اوراق یا سپرده گذاری ندارد. مطابق با دستورالعمل پرداخت تسهیلات ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، این تسهیلات در ۴ مرحله و توسط بانک عامل به خودمالکان پرداخت می‌شود.

بر این اساس، در مرحله پی‌کنی و فونداسیون ۱۰ درصد، مرحله اسکلت و سقف ۴۰ درصد، سفت‌کاری ۲۵ درصد و مرحله نازک کاری نیز ۲۵ درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سقف تسهیلات بدون سپرده در تهران۶۰ میلیون تومان، در شهرهای بزرگ و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز  ۴۰میلیون تومان است. متقاضیان در شهرهای بزرگ می توانند همزمان از تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن (اوراق ممتاز) ۱۶۰ میلیون تومان و در شهرهای کوچک نیز ۱۲۰میلیون تومان استفاده کنند. تسهیلات از محل اوراق برای زوجین هنرمند نیز متناسب با شهر محل زندگی تا دو برابر این میزان قابل افزایش است.در قالب این تفاهمنامه ، علاوه بر تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون سپرده در تهران، امکان استفاده از تسهیلات اوراق را فراهم کرده تا به هنرمندان حوزه صنایع دستی بتوانند به صورت تلفیقی از ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن بهره مند شوند.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در این‌باره گفت: پس از درخواست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص تامین تسهیلات هرمندان حوزه صنایع دستی، با کمال میل پذیرفتیم و مقدمات امضای تفاهم نامه با این وزارتخانه را سریعا ترتیب دادیم.

وی افزود: امیدواریم امضای این تفاهم نامه سرآغاز همکاری خوب بین بانک مسکن و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

وی تاکید کرد: بانک مسکن تلاش خود را می کند تا اقداماتی را در جهت افزایش رفاه کارکنان و هنرمندان انجام دهد.

 سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز گفت: در حال حاضر ۵۲۰ هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنند که : ۷۵ درصد از این هنرمندان را بانوان به خود اختصاص می دهند. از این میزان سهم نیز، ۶۰ درصد بانوان خودسرپرست هستند.

وی ادامه داد: بنابراین برکات تفاهم نامه ای که بین بانک مسکن و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا شده، در زندگی این گروه از جامعه مشهود است.

وام فوری دولتی برای خرید خودرو

 اشخاصی که در حال حاضر متقاضی خرید اتومبیل از شرکت‌های خودروساز داخلی باشند، می‌توانند برای این وام درخواست دهند. البته متقاضیانی که می‌خواهند خارج از طرح‌های ثبت نامی و قرعه کشی، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند امکان درخواست این تسهیلات را خواهند داشت.

افرادی امکان دریافت این وام را دارند که سپرده موردنظر را در بانک تجارت داشته باشند. در غیر این صورت یا باید در یکی از شعب بانک تجارت حساب سپرده افتتاح کنند یا امکان دریافت وام را نخواهند داشت. لازم به ذکر است به اصل سپرده‌ای که مشتریان از روی آن وام دریافت می‌کنند، سود هم تعلق می‌گیرد. ضریب پرداخت این تسهیلات با توجه به مبلغ سپرده و دیگر عوامل موثر، ۸۵ تا ۲۰۰ درصد است.

اما طبق اعلام بانک تجارت، حداکثر مبلغ این وام ۱۴۰ میلیون تومان است. افراد در مدت ۳۶ ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند. طبق معمول افراد متقاضی وام نباید هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور داشته باشند.

وام خرید خودرو به عنوان کمک هزینه به شما کمک می‌کند تا خودروی بهتری خریداری کنید بسیاری از بانک‌ها تسهیلاتی را تحت عنوان وام خرید ماشین به متقاضیان پرداخت می‌کنند مبلغ این وام از ۱۵ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان متغیر است و معمولا با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

اگر به دنبال دریافت وام خرید خودرو هستید بانک سامان گزینه خوبی برای این کار است. وام خرید خودرو بانک سامان که به وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید خودرو معروف است بر اساس اعتبارسنجی به مشتریانی که سابقه چک برگشتی و اقساط معوقه نداشته باشند پرداخت می‌شود. در جدول زیر شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را مشاهده می‌نمایید:

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام حداکثر ۳۶ ماه

ضامن وام خرید خودرو ۲ نفر ضام معتبر یا به پشتوانه سپرده، گواهی سپرده یا اوراق مشارکت

نکات مهم دریافت وام خرید خودرو بانک سامان:

وام فقط جهت خرید خودروی ایرانی صفر یا با حداقل یک سال کارکرد پرداخت می‌شود.

اصل مبایعه نامه یا سند ماشین باید به نام وام گیرنده باشد.

حداکثر مبلغ وام به میزان ۸۰ درصد قیمت ماشین می‌باشد.

شرط سنی دریافت وام ۱۸ سال است.

جهت دریافت وام خرید ماشین از بانک سامان باید به صورت حضوری ثبت نام کرده و یا به سامانه تسهیلات بانک سامان مراجعه نمایید.

رتبه اعتباری نشان می‌دهد شما تا چه اندازه به انجام تعهدات بانکی خود پایبند هستید و از نظر بانک مرکزی خوش حساب هستید یا خیر، شما می‌توانید به کمک برنامه ساد۲۴ رتبه اعتباری خود را سنجیده و نسبت به بهبود آن اقدام نمایید.

وام خرید خودرو بانک ملی

شما می‌توانید از بانک ملی نیز وام خرید خودرو دریافت نمایید. البته توجه کنید وام خرید خودرو بانک ملی فقط ۱۵ میلیون تومان است و با توجه به قیمت خودرو در حال حاضر بیش تر می‌توان از آن به عنوان کمک هزینه خرید خودرو نام برد.

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک ملی، وام خرید خودرو بانک شهر، وام خرید خودرو بانک سپه، وام خرید خودرو بانک تجارت و اکثر بانک‌های دیگر با هم مشترک هستند که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

مبلغ وام ۱۵ الی ۵۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه

ضامن وام خرید خودرو ۲ نفر ضامن معتبر

شرایط دریافت وام خرید خودرو رتبه اعتبارسنجی بالا

وام گیرنده باید بالای ۱۸ سال باشد.

سند خودرو در رهن بانک نمی‌‎ماند.

ارایه پیش فاکتور خرید خودرو الزامی است.

فقط به خودروهای داخلی وام تعلق می‌گیرد.

وام خرید خودرو بانک ملت

جهت دریافت وام خرید خودرو بانک ملت بهتر است در این بانک یک حساب سپرده کوتاه مدت افتتاح کنید و سپرده‌گذاری نمایید. به ازای هر ۴ ماه که پول شما در حساب باشد یک برابر مبلغ سپرده خود می‌توانید از بانک ملت وام خرید خودرو بگیرید.

شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک ملت به شرح زیر می‌باشد:

مبلغ وام حداکثر ۷۰ میلیون تومان

سود وام خرید خودرو ۱۸ در صد

مدت بازپرداخت وام خرید خودرو حداکثر ۶۰ ماه

ضامن ضامن معتبر یا به ضمانت سپرده

شرایط وام خرید خودرو وام فقط جهت خرید خودروی داخلی پردخت می‌شود.

میزان مبلغ وام متناسب با درآمد ماهانه وام گیرنده می‌باشد.

اولویت دریافت وام با کسانی است که یک سال حساب سپرده دارند.

وام خرید خودرو بانک صادرات

وام خرید خودرو بانک صادرات هم جزء پیشنهاداتی است که می‌توانید جهت کمک هزینه خرید خودرو خود استفاده کنید. نکته‌ای که در دریافت وام خرید خودرو بانک صادرات وجود دارد این است که مبلغ وام مستقیم به حساب نمایندگی فروش خودرو واریز می‌شود. جزییات دریافت وام خرید خودرو بانک صادرات به شرح زیر است:

مبلغ وام حداکثر ۲۰ میلیون تومان

سود وام ۱۸ درصد

مدت بازپرداخت وام ۳۶ ماه

ضامن ۲ ضامن رسمی

شرایط و مقررات وام گیرنده دارای چک برگشتی نباشد

سند خودرو در رهن بانک نمی‌ماند

وام ۵۰ میلیون تومانی خرید خودرو

بانک ملل اعلام کرده است به متقاضیان وام خرید خودرو به مبلغ ۱۵ الی ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند. سود این وام ۱۵ تا ۲۰ درصد است و مدت بازپرداخت آن متغیر می‌باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: