پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود اطلاعیه فدراسیون فوتبال مبنی بر برخورد قاطع با فروش بلیت مسابقه ایران و لبنان در بازار سیاه اما بلیت های این مسابقه در سایت های فروش آنلاین در معرض فروش قرار داده شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صبح امروز سایت فدراسیون فوتبال از قول نماینده دادستان مشهد در کمیسیون نظم و امنیت مسابقات ورزشی استان خراسان رضوی نوشت که برخورد قاطع و قانونی با خرید و فروش غیرقانونی مسابقه ایران و لبنان انجام خواهد داد. با این حال در برخی از سایت های فروش آنلاین شاهد انتشار آگهی فروش بلیت آخرین مسابقه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی با ارقام نجومی هستیم. 

در برخی از سایت ها بلیت مسابقه امروز ایران و لبنان با قیمت 200 تا 500 هزار تومان به معرض فروش گذاشته شده است. در زیر یکی از این آگهی های فروش بلیت را می توانید مشاهده کنید:

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در زمینه فروش بلیت از طریق سامانه باید با دقت و نظارت بهتری عمل کند زیرا بسیاری از علاقمندان به فوتبال مدعی اند که خرید بلیت از طریق سامانه رسمی بلیت کار بسیار دشواری شده است اما مشخص نیست این بلیت ها چگونه سر از سایت های دیگر درآورده است. مسابقه دو تیم ساعت 16 امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد آغاز می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: