پایگاه خبری خانه فوتبال:

سامسونگ برند یک شرکت بزرگ صنعتی در کره جنوبی است. تولیدات سامسونگ در زمینه های مختلف و مصرفی است.شرکت سامسونگ گوشی های موبایل هم تولید می کند. سامسونگ رقیب جدید آیفون آمریکایی است.سامسونگ بازار موبایل ایران را هم د راختیار دارد

گوشی های جذاب سامسونگ در بازار + جدول

در جدول زیر نرخ انواع گوشی‌های سامسونگ در بازار امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.
در جدول‌های زیر، نرخ انواع گوشی‌های سامسونگ در بازار امروز ۲۶ اردیبهشت (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان نرخ مصوب شرکت گارانتی آورده شده است

سامسونگ

مقایسه دو گوشی جدید سامسونگ

در این ویدیو قصد داریم سرعت عملکرد گوشی های سامسونگ گلکسی S21 FE و گلکسی A53 5G را با هم مقایسه کنیم و ببینیم کدام‌یک سریع‌تر عمل می‌کنند.
در این مطلب قصد داریم دو گوشی جذاب و محبوب سامسونگ یعنی گلکسی S21 FE و گلکسی A53 را مقایسه کنیم. گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن در دی ماه گذشته و پس از مدت‌ها انتظار و انتشار اخبار گوناگون و حتی شایعات لغو شدن آن، به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی و عرضه شد. این گوشی پیشرفت‌های خوبی داشت، اما خیلی از کارشناسان می‌گویند تاخیرهای پیاپی عرضه‌ی آن باعث شد نتواند آنطور که شایستگی‌اش را داشت بدرخشد و مورد توجه قرار بگیرد.

 گلکسی S21 FE

گلکسی اس ۲۱ اف ای که به عنوان جایگزینی ارزان‌قیمت‌تر برای سری گلکسی S21 محسوب می‌شود از ویژگی‌هایی مانند وزن 177 گرم، نمایشگر 6.4 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و وضوح 2400 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری وان یو آی 4، تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 5G یا اگزینوس 2100، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.9 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی آدرنو 660 یا Mali-G78 MP14، رم 6 یا 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین سه گانه 12+8+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی بهره می‌برد.

در طرف مقابل، گوشی گلکسی ای ۵۳ قرار دارد که تقریبا یک ماه پیش توسط سامسونگ معرفی شد تا شاید بتواند موفقیت‌ها و فروش زیاد مدل‌های قبلی این سری یعنی گلکسی A52 و A51 را تکرار کند. البته این میان رده جذاب، به جز چیپست و افزایش ظرفیت باتری، تغییر خیلی چشمگیری نسبت به گذشته نکرده و حتی از لحاظ طراحی و ابعاد نیز شباهت‌های زیادی با مدل‌های قبلی دارد.

 گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G سامسونگ دارای وزن 189 گرم، نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و وضوح 2400 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری وان یو آی 4.1، تراشه 5 نانومتری اگزینوس 1280، پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-G68، رم 4 یا 6 یا 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، دوربین چهارگانه 64+12+5+5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی است.

گلکسی S21 FE سریع تر است یا گلکسی A53 5G ؟

اما همانطور که گفتیم حالا می‌خواهیم این دو گوشی جذاب و محبوب سامسونگ را با هم مقایسه کنیم و برای این مقایسه به سراغ سرعت عملکرد آنها رفته‌ایم. در این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، دو گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای و گلکسی ای ۵۳ ابتدا روشن می‌شوند و سپس برنامه‌ها و بازی‌های مختلف روی آنها اجرا می‌شوند تا ببینیم کدام‌یک از این دو سرعت عملکرد بیشتری دارند و سریع‌تر از پس اجراها برمی‌آیند. شما فکر می‌کنید کدام گوشی برنده این رقابت خواهد بود؟

 

راز پنهان گوشی های سامسونگ

گجت نیوز: در این مطلب به نحوه باز کردن منوی مخفی در گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ می‌پردازیم. این منو برای تشخیص عیب‌های موجود در دستگاه کاربرد دارد.
اگر از یک گوشی هوشمند سامسونگ از سری گلکسی استفاده می‌کنید، احتمالا با اکثر تنظیمات و منوهای آن آشنایی دارید. این تنظیمات برای تغییر تصویر زمینه، تنظیم مجوزهای اعلان، قطع هشدارها، اتصال به نمایشگر خارجی و کارهایی مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال، یک منوی مخفی در این گوشی‌ها وجود دارد که احتمالا از وجود آن آگاه نیستید و دلیلش این است که سامسونگ آن را در قسمت Diagnostics Menu پنهان کرده است. این منو با وارد کردن یک کد خاص باز می‌شود.

برخلاف بقیه تنظیمات و ویژگی‌های مختلف گوشی، منوی عیب‌یابی دارای یک رابط بسیار ابتدایی است و برای تکنسین‌هایی که گوشی‌های گلکسی را مورد تعمیر قرار می‌دهند، طراحی شده است. اما این بدان معنی نیست که این منو برای مصرف‌کنندگان عادی مفید نیست، زیرا حاوی ابزارهایی برای جستجوی عیب و مشکل در گوشی است. از جمله این موارد می‌توان به آزمایش نمایشگر، قلم S، بلندگو، دوربین، موتور لرزش و غیره اشاره کرد. این تنها منوی مخفی موجود در این دستگاه‌ها نیست و برای مثال، روشی مبتنی بر ضربه برای باز کردن منوی مخفی مخصوص توسعه‌دهندگان نیز وجود دارد.

هر شخصی که از یک گوشی گلکسی استفاده می‌کند، می‌تواند هر زمان که بخواهد با انجام عملی ساده مانند شماره‌گیری تلفن، این منوی مخفی را باز کند.

نحوه باز کردن منوی مخفی در گوشی های سامسونگ 

منوی عیب‌یابی در گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی که دارای رابط کاربری One UI هستند، در دسترس قرار دارد. اگرچه برخی از کاربران ممکن است به دلیل بلوک‌های شرکت‌ مخابراتی نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. به‌گزارش Technastic، این امکان وجود دارد که همین کد (یا تغییر جزئی آن) روی برخی از تلفن‌های قدیمی گلکسی که از رابط کاربری تاچ‌ویز استفاده می‌کنند نیز قابلیت اجرا داشته باشد. ما این فرآیند را روی گلکسی نوت 10 پلاس آنلاک شده تست کردیم و منوی عیب‌یابی بدون مشکل خاصی ظاهر شد. اگر فکر می‌کنید دستگاه شما دچار مشکل است، ورود به این بخش خالی از لطف نیست.

منوی عیب‌یابی با تایپ یک کد خاص با استفاده از برنامه تلفن قابل دسترسی است. این فرآیند به‌ مانند روش شماره‌گیری تلفن انجام می‌گیرد، اگرچه در اینجا لازم نیست دکمه «تماس» را فشار دهید، زیرا با وارد کردن نماد نهایی کد، منوی عیب‌یابی به‌طور خودکار ظاهر خواهد شد.

برای باز کردن این بخش مخفی، این مراحل را با استفاده از گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ دنبال کنید:

۱- تلفن خود را روشن کنید و در صورت نیاز با استفاده از رمز عبور، پین یا اثر انگشت وارد سیستم شوید.

2- روی نماد Phone ضربه بزنید تا برنامه باز شود.

3- روی زبانه Keypad ضربه بزنید تا شماره‌گیر بالا بیاید.

۴- سپس کد مقابل را وارد کنید: *#۰*#

با وارد کردن این کد، منوی تشخیص به‌طور خودکار ظاهر می‌شود. سپس، یک صفحه خاکستری روشن پر از دکمه‌های سفید مربعی خواهید دید که هر کدام تست‌هایی را برای اجزای خاصی اختصاص داده‌اند. با زدن ضربه بر روی یک دکمه، آزمایش مربوطه انجام می‌شود و ارزیابی سخت‌افزاری گوشی و تعیین اینکه آیا یک جزء دیگر به‌درستی کار می‌کند یا خیر، ممکن می‌شود.

نحوه بستن منوی مخفی در گوشی های سامسونگ

پس از باز کردن منوی مخفی گلکسی، احتمالا متوجه خواهید شد که هیچ راه مشخصی برای خروج از آن وجود ندارد. نگران نباشید، زیرا اگرچه ممکن است مجبور باشید چند روش مختلف را بسته به مدل گوشی امتحان کنید، اما این فرآیند بسیار ساده خواهد بود. به‌طور کلی، دو راه برای خروج از منوی مخفی وجود دارد، با دو بار کشیدن انگشت به عقب یا نگه داشتن کلید پاور تا نمایان شدن Bixby، سپس کشیدن انگشت خود از پایین نمایشگر به سمت بالا می‌توان از این بخش خارج شد.

اگر دستگاه گلکسی شما از یک دکمه اختصاصی هوم برخوردار است، احتمالا می‌توانید با ضربه زدن روی آن یا در غیر این‌صورت با نگه داشتن کلید پاور و سپس ضربه بر روی دکمه هوم، از منوی عیب‌یابی خارج شوید. با این‌حال، در بیش‌تر موارد زدن دکمه بازگشت یا دوبار کشیدن انگشت به عقب برای بستن منوی مخفی مورد نیاز است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: