پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبرنگار عراقی مدعی شد سرمربی اسبق ایران گزینه اصلی هدایت تیم ملی عراق شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران دو روز پیش بعد از ناکامی از رساندن تیم ملی مصر به جام جهانی 2022 از سمت مربیگری فراعنه استعفا کرد.

البته فدراسیون فوتبال مصر هنوز استعفای کی روش را نپذیرفته و تصمیم گیری درباره آینده این مربی پرتغالی را به بعد از قرعه کشی جام جهانی 2022 موکول کرده است.

در این زمینه محمود الحمدانی سردبیر نشریه «المحترفین» عراق در خبری اختصاصی عنوان کرد: کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت شیرهای بین النهرین شد. فدراسیون پیشنهاد اولیه اش را برای مرد پرتغالی ارسال کرده ولی این مربی هنوز پاسخی نداده است.

کی روش بعد از 7 سال مربیگری در تیم ملی کشورمان و رساندن ایران به دو جام جهانی 2014 و 2018 در سال 2019 راهی کلمبیا شد و هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت.

کی روش برای مدت یک و نیم سال هدایت تیم ملی کلمبیا را در اختیار داشت ولی در نهایت برکنار شد. سرمربی پرتغالی 6 ماه پیش هدایت تیم ملی مصر را برعهده گرفت ولی در رساندن این تیم به جام جهانی 2022 ناکام ماند.

کی روش پیش از هدایت تیم ملی مصر نیز یکی از گزینه های اصلی عراق بود اما در آن زمان به دلیل شرایط مالی با فدراسیون عراق به توافق نرسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: