پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نظر خود را درباره قرعه کشی جام جهانی 2022 اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2022 امشب برگزار و طبق آن مشخص شد تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها باید به مصاف انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف بین اسکاتلند و اوکراین/ولز برود.
برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از این قرعه‌کشی نظر خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ در مورد هم‌گروه‌های تیم ملی به شرح زیر اعلام کردند:
قلی‌زاده: می‌توانیم از این گروه صعود کنیم/ مسئولان باید خیلی به فکر تیم ملی باشند

علی قلی‌زاده: قرعه خوبی بود، اما هیچ کدام از تیم‌هایی که من قبل از قرعه‌کشی گفتم در این گروه نیستند. امیدوارم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و واقعا نیازمند بازی‌های تدارکاتی بزرگ و قوی هستیم تا بتوانیم خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ در جام جهانی نشان بدهیم و نتایج لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم.

محمدی: گروه ما خیلی خوب و فیزیکی است/ دوست داشتم با کامرون و کانادا هم‌گروه شویم 

وی در مورد اینکه پس از مشخص شدن سرگروه‌ها دوست داشت ایران در کدام گروه قرار بگیرد، پاسخ داد: دوست داشتم با برزیل هم‌گروه شویم، ولی فکر می‌کنم بتوانیم از همین گروه هم صعود کنیم. البته مسئولان باید خیلی به فکر تیم ملی باشند و تدابیر را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار بگیرند. جام جهانی آینده فوتبال ایران است و امیدوارم کارهایی که مسئولان انجام می‌دهند به نفع ما باشند تا بتوانیم جواب آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ با بازی خوبمان در جام جهانی بدهیم. تا دل مردم‌مان شاد شود.

میلاد محمدی: 2 تیمی که من قبل از قرعه کشی گفتم یعنی؛ انگلیس و آمریکا در گروه ما قرار گرفتند. گروه ما خیلی خوب است و این شانس را‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم که از آن صعود کنیم. با توجه به بازیکنان خیلی خوبی که در اختیار داریم امیدوارم به مرحله بعدی برویم و تاریخ‌ساز شویم.

مدافع تیم ملی در خصوص شناخت خود از آمریکا، انگلیس و حریف احتمالی تیم ملی یعنی ولز، توضیح داد: فکر می‌کنم انگلیس تیمی فیزیکی است. معمولا مقابل چنین تیم‌هایی بهتر بازی می‌کنیم اما انگلیس خیلی قوی است. شاید برنده پلی‌آف که در گروه ما قرار می‌گیرد ولز باشد و شانس ما مقابل این تیم و آمریکا بیشتر است. راحت‌تر می‌توانیم از این دو بازی امتیاز بگیریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. گروه ما فیزیکی است و باید به جام جهانی برویم و ببینیم خدا چه می‌خواهد. امیدوارم با توکل به خدا و دعای مردم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی کسب کرده و به دور بعدی صعود کنیم.

محمدی ادامه داد: باید مقابل تیم‌های خوب بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم تا تیم محک خوبی بخورد. بازی اول ما با انگلیس خیلی مهم است. همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم نتیجه خیلی خوبی در جام جهانی بگیریم.وی خاطرنشان کرد: من از تیم کانادا جاناتان دیوید را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دلیل همبازی بودن با وی می‌شناختم، با دفاع وسط کامرون یعنی مایک هم در تیم خنت هم‌تیمی بودیم، اما با بازیکنان انگلیس و آمریکا هم تیمی نبودم. برای هم بیشتر دوست داشتم به کانادا و کامرون بخوریم، زیرا دوستان من آنجا هستند. هافبک راست سوئیس هم هم‌تیمی من هستند و اگر با آنها هم در جام جهانی بازی می‌کریم برایم جالب بود.

عزت‌اللهی: انگلیس انگیزه‌های زیادی دارد و آمریکا یادآور خاطرات خوب است

سعید عزت‌اللهی: به دلیل حضور در تمرین الغرافه فقط در جریان گروه ایران قرار گرفتم. با انگلیس و آمریکا و برنده پلی آف اروپا هم‌گروه شدیم. در جام جهانی در هر گروهی قرار بگیرید بازی‌های سختی پیش رو دارید و فرقی ندارد در چه گروهی باشید. از تیم‌هایی که در گروه ما هستند خوشحالم. انگلیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال در دنیا است و در دوره اخیر یورو هم فینالیست بوده، قطعا انگیزه‌های خیلی زیادی دارند.

وی افزود: آمریکا هم حریف قابل احترامی است، اما از بازی در جام جهانی مقابل این تیم خاطرات خوبی داریم. امیدوارم از هر تیمی هم که از پلی آف بالا می‌آید سبب شود ما جام جهانی خوبی داشته باشیم و بتوانیم دست به کاری تاریخی بزنیم تا دل هموطنانمان شاد شود.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه دوست داشت تیم ملی در جام جهانی با کدام تیم‌ها هم‌گروه شود، توضیح داد: گروهی که در آن هستیم بیشتر تیم‌هایش فیزیکی هستند و باید با اردوها و بازی‌های تدارکاتی مناسب بستری فراهم شود تا تیم ملی با آمادگی کامل از لحاظ فکری، ذهنی و تاکتیکی به جام جهانی برود. البته خودم دوست داشتم با برزیل و انگلیس هم‌گروه شویم که خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر با انگلیس در یک گروه قرار گرفتیم. اگر از گروهمان صعود کنیم با تیم‌های گروه‌های دیگر رقابت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط تیم ملی قطعا بازی‌های بزرگ خیلی می‌تواند به ما کمک کند تا بتوانیم خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای حضور در بزرگ‌ترین تورنمنت کل دنیا و بالا بردن پرچم ایران آماده کنیم.

عزت‌اللهی تصریح کرد: در جام جهانی قرعه آسان و سخت نداریم و در هر گروهی دست کم دو تیم بزرگ دنیا هستند. آماده سازی و فراهم کردن بستر و امکانات است که متاسفانه همیشه دیر یاد این موضوع می‌افتیم و تنها یک ماه تا یک ماه و نیم قبل از جام جهانی یادمان می‌اید در بحث بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی چه مشکلاتی وجود دارد. امیدوارم دوره‌های قبلی برای همه ما تجربه شده باشد. مردم هدف و انتظار بزرگی از تیم ملی دارند با توجه به نسل خوب و طلایی که در اختیار داریم. امیدوارم بستر فراهم شود تا بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم.

خلیل‌زاده: گروه ما خیلی سخت است/ بیشتر بازیکنان آمریکا در اروپا بازی می‌کنند

شجاع خلیل‌زاده: قرعه سختی است. همه فکر می‌کنند آمریکا تیم ضعیفی است اما بیشتر بازیکنانش خارج از این کشور و در اروپا بازی می‌کنند. یکی از بازیکنانش در بارسلونا و دیگیری یعنی پولیسیچ که از بهترین بازیکنانش‌ است در چلسی بازی می‌کنند. چند بازیکنش خیلی قوی هستند.  همه جا دیدم می‌گویند گروه ما معمولی است اما واقعا سخت است زیرا آمریکا تیم خیلی خوبی دارد. تیمی هم که از پلی آف اروپا می‌آید، گروه هیجان انگیزی را تشکیل می‌دهد.  امیدوارم بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم ملی بگذارند تا آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی داشته باشیم.

عابدزاده: صعود بستگی به خودمان دارد و باید آماده سازی خوبی داشته باشیم

امیر عابدزاده: خیلی گروه خوبی بود. وقتی قرعه کشی سید دوم تمام شد گفتم کاش در گروه B بیفتیم و همین هم شد. خدا را شکر می‌کنم زیرا گروه خوبی است و تیم‌های خوبی در آن هستند اما همه چیز برای صعود بستگی به خودمان دارد و باید آماده‌سازی خوبی انجام بدهیم تا با قدرت به جام جهانی برویم و از این گروه صعود کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: