پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ 7 بازی سخت برای رسیدن به قهرمانی داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: اکثر باشگاه‌ها به دنبال این هستند که بازیکن اسمی بیاورند اما تیم پیکان تیم جوانی است.‌ به مجموعه پیکان و مجتبی حسینی تبریک می گویم. تیم خوبی دارند و عملکرد خوبی داشتند. در جام حذفی هم ما را اذیت کردند. مطمئنا فردا بازی سختی داریم. نه تنها فردا بلکه همه ۷بازی پیش رو سخت هستند. باید تمام توانمان را بگذاریم تا نتیجه لازم را بگیریم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه هنگام انتخاب به عنوان برترین مربی اعلام کرده بود آرزویش این است زمین تمرین مساعدی داشته باشد، عنوان کرد: در مورد انتخاب به عنوان برترین مربی جا دارد از بازیکنان و همکارانم که خیلی به من کمک کردند تشکر کنم در این امر از آنها بسیار ممنون هستم.
وی افزود:‌ زمین چمن تمرین استقلال مسأله‌ای بوده که باید پیش از آغاز فصل به آن فکر می‌کردند اما متأسفانه این کار انجام نشد.شاید باورتان نشود از زمانی که آجورلو آمد حدود 10 زمین را دیدیم، زمین‌هایی که برای تمرین مساعد باشند احتیاج به زمان جهت بازسازی دارند این زمان را ما نداشتیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعاً خنده‌دار است این همه زمین را دیدیم و کلاً دو سه زمین خوب پیدا کردیم که تیم‌های شهرستانی در آنها تمرین می‌کنند. تیم‌های شهرستانی که در شهر خودشان دو استادیوم دارند در تهران تمرین می‌کنند اما پایتخت یک زمین تمرین ندارد.

وی  تصریح کرد: باورم نمی‌شود اجازه می‌دهند که آنها در تهران تمرین کنند. کلا دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم‌های شهرستانی و صنعتی آمدند و با اجاره‌های بالا گرفتند. زمین انقلاب شرایطش کمی بهتر شده آن را دیدیم اگر به آن برسند ان‌شاءالله هفته دیگر آماده می‌شود اما زمین آرارات شرایط تمرین ندارد واقعا شرمنده بازیکنانم هستم نباید غر زد واقعا زمین تمرین خوبی نداشتیم. در این مدت اما بازیکنان با تمام توانشان تمرین کردند. باشگاه هم تمام تلاشش را می‌کند ولی متأسفانه زمین‌هایی که انتخاب می‌کنیم برای آماده شدن احتیاج به زمان دارند فکر کنم برای فصل بعد مشکل نداشته باشیم چون کمپ حجازی در حال آماده شدن است اما متأسفانه چند زمین خوب در تهران است که تیم‌های شهرستانی آنها را گرفته‌اند مثل اینکه استقلال برود در سیرجان تمرین کند. این خنده‌دار است. دو زمین خوب است که متأسفانه تیم‌های شهرستانی آنها را گرفته‌اند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه این تیم و پیکان رکورد شکست‌ناپذیری دارند و در بازی فردا کدام یک می‌توانند این رکورد را بشکنند؛ گفت: واقعیت این است که من اصلا به این مسأله فکر نمی‌کنم اینکه تیم شکست نخورده و بخواهم رکورد را حفظ کنم، تیم پیکان این فصل را با یکسری جوان شروع کرد به مجموعه آنها تبریک می‌گویم. بدون بازیکن سرشناس نتایج  خوبی گرفتند مهمترین فاکتورشان دوندگی است. بازی سختی داریم ولی با توجه به شرایط جدول و اینکه در کورس قهرمانی هستیم مسلماً برای سه امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم فردا بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: