پایگاه خبری خانه فوتبال:

ویدئویی از یک خودرو منتشر شده که با سرعت زیاد دیوار حیاط خانه‌ای در پرت استرالیا می‌کوبد و وارد حیاط می‌شود، راننده که یک زن است تلاش می‌کند از صحنه فرار کند.

فیلم دراماتیک دوربین تعبیه شده روی داشبورد یک خودرو لحظه وقوع این اتفاق را ضبط کرده است. خودرو نقره‌ای از سراشیبی پایین آمد و به دیوار کوبیده و وارد حیاط خانه دو طبقه می‌شود.

در حالی که شاهدان شوکه شده به سمت خانه هجوم می‌آورند، ویدئو نشان می‌دهد که درب نقره‌ای خودرو باز می‌شود و زن جوانی از صندلی راننده پایین می‌پرد.

راننده شروع به جمع آوری وسایلش از صندلی عقب خودرو می‌کند، زنی به یکی از افراد حاضر می‌گوید: سریع با پلیس تماس بگیرید. همانطور که همسایه‌های نگران بیشتری از خانه‌هایشان بیرون می‌آیند، راننده در حالی که کیسه‌ای را روی شانه‌هایش می‌اندازد و سعی می‌کند از مسیر عبور کند، دیده می‌شود. یک مرد مانع از خروج زن از خانه می‌شود قبل از اینکه شاهد دیگری تی شرت او را بگیرد. پس از تلاش‌های ناموفق او برای فرار از صحنه، دو مرد دیده می‌شوند که هر یک از بازو‌های زن را محکم گرفته اند و یکی از تماشاچیان با پلیس تماس می‌گیرد.

سخنگوی پلیس استرالیای غربی گفت: راننده ۲۰ ساله به رانندگی تحت تأثیر و بی احتیاطی متهم شده است و به دادگاه احضار خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: