پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درباره حذف عکس برانکو از دیوار ورودی زمین تمرین این تیم و ارتباط آن به کادرفنی فعلی سرخ پوشان واکنش نشان داد.
علیرضا اشرف در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شایعه جمع آوری عکس‌های برانکو ایوانکوویچ و تیم زمان این مربی از ورزشگاه کاظمی با دستور یحیی گل‌محمدی و کادرفنی فعلی پرسپولیس اظهار داشت: واقعا این حرف‌ها خنده‌دار است. با توجه به جوی که پس از تساوی تیم ما مقابل هوادار در فضای مجازی به راه افتاد، عده‌ای سعی کردند عملکرد کادرفنی را زیر سوال ببرند و مشخص است که این نوع اخبار هم از همان اتاق فکر بیرون می‌آید. این در شرایطی است که پرسپولیس در این فصل تا پایان هفته بیست و چهارم نسبت به خیلی از سال‌هایی که منجر به قهرمانی تیم شده بیشتر امتیاز کسب کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که چنین اخباری منتشر می‌کنند و به خیال خود علیه کادر فنی پرسپولیس جریان درست می‌کنند، در این مدتی که نشست‌های خبری در ورزشگاه کاظمی برگزار می‌شود، یک بار هم به خودشان زحمت نداده‌اند به این ورزشگاه بیایند تا ببینند چه تغییراتی در کاظمی ایجاد شده؛ عکسی از برانکو روی دیوار ورودی زمین چمن بوده ولی دو سال و نیم است که برداشته شده و این کار در زمان سرمربیگری گابریل کالدرون انجام شد اما وقتی عده‌ای این اقدام را به زمان حال و کادر فنی فعلی پرسپولیس ربط می‌دهند خیلی چیزها را مشخص می‌کند.

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه خبرنگارانی که در ماه‌های اخیر به ورزشگاه کاظمی آمده و در نشست خبری شرکت کرده‌اند می‌توانند شهادت بدهند عکس همه سرمربیان داخلی و خارجی پرسپولیس از ابتدای تشکیل باشگاه تا الان در یک ویترین وجود دارد. عکس برانکو و کالدرون هم در این مجموعه هست. انتشار چنین خبرهایی واقعا چیپ است و نمی‌دانم در ذهن این افراد چه می‌گذرد که چنین بحث‌هایی را علیه کادرفنی مطرح می‌کنند. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: