پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی ایران گفت: من به مسائل دیپلماتیک و سیاسی فکر نمی‌کنم و نگاهم تنها به فوتبال است و به این می‌اندیشم که چگونه مقابل آمریکا و انگلیس باانگیزه برای کسب امتیاز باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، اسکوچیچ در مصاحبه با بی‌بی‌سی در خصوص بازی مقابل آمریکا گفت: بله بازی ممکن است احساسی شود و همه در خصوص آن صحبت کنند ولی من به فوتبال فکر می‌کنم. ما در مرحله انتخابی با عراق نیز بازی کردیم و توانستیم با برد آن مسابقه را به پایان برسانیم. من امیدوارم در این بازی نیز موفق ظاهر شویم.

اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا بازی ایران و آمریکا در سال 1998 را یادش است، گفت: من بازی را ندیدم ولی آقای استیلی یکی از افراد کادر فنی ماست که در آن بازی گل زد.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار که «قبل از آن بازی حواشی و صحبت‌های زیادی می‌شد، اما بازیکنان دو تیم به‌هنگام شروع بازی به یکدیگر هدایایی دادند، آیا این بار در قطر چنین حرکت دیپلماتیکی بین بازیکنان صورت خواهد گرفت؟» ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من به مسائل دیپلماتیک فکر نمی‌کنم و نگاهم تنها به فوتبال است و به این فکر می‌کنم که چگونه برنده بازی شوم. فوتبال باید باعث بهتر شدن روابط بین مردم شود و همه از این ورزش چنین انتظاری دارند. من تمام تمرکزم روی این مسابقه است.

اسکوچیچ در ادامه در پاسخ به این پرسش جهت دار و شیطنت آمیز بی بی سی که «از لحاظ سیاسی، در زمان حاضر بریتانیا، ایالات متحده و ایران در تلاش برای رسیدن به توافقی در مذاکرات هسته‌ای هستند و شما قرار است با این دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی بازی کنید، فکر می‌کنید که سیاسیون در ایران به این بازی مثل بازی‌های دیگر نگاه خواهند کرد یا از آن به‌عنوان فرصتی برای تبلیغات حکومتی استفاده خواهند کرد؟» گفت: من واقعا نمی‌خواهم در خصوص سیاست صحبت کنم. من مربی فوتبال هستم و این سؤالی است که مربوط به من نمی‌شود.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که «بازیکنان چه حسی از بازی مقابل انگلیس و آمریکا خواهند داشت» اظهار داشت: به نظرم بسیار با انگیزه هستند و من انتظار دارم که واکنش خوبی از آنها ببینم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: