پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان اسبق استقلال گفت: این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد که به خوبی از آن‌ها استفاده نشد.
پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار استقلال با نساجی و کنار رفتن از جام‌حذفی پس از یک ماراتن 120 دقیقه‌ای و همچنین ضیافت پنالتی‌ها، اظهار داشت:‌ پیش خودم فکر می‌کردم بازی جذاب‌تر و قشنگ‌تر را شاهد باشیم چون نساجی هم مثل خود استقلال بازی می‌کرد اما این طور نشد. استقلال به خصوص در دو وقت 15 دقیقه اضافه فرصت‌های خیلی خوبی داشت که استفاده نکرد. ضربات پنالتی هم متأسفانه سودی نداشت و در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص انتقادات از بازی دفاعی نساجی و اینکه گفته می‌شود اتوبوس پارک کرده بود، عنوان کرد: این تورنمنت نامش جام حذفی است. اگر خوب دفاع نکنید حذف می‌شوید. آن‌ها تا آخرین لحظه کار خودشان را انجام دادند. اتوبوس، تریلی، قطار و هر چیز دیگری که پارک می‌کردند، هیچ خرده‌ای نمی‌توان به آن‌ها گرفت. این استقلال بود که باید راهش را پیدا می‌کرد. این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد که فکر می‌کنم به خوبی از آن‌ها استفاده نشد. می‌توانستند حتی در 90 دقیقه کار را تمام کنند. باید از نفرات روی نیمکت بهتر استفاده می‌شد اما در کل باید ببینیم برنامه سرمربی چه بوده است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: حضور پرسپولیس و استقلال در فینال و برگزاری یک دربی جذاب‌تر بود اما وقتی پرسپولیس از جام کنار رفت پیش خودم گفتم استقلال به راحتی قهرمان شد. به هر حال این اتفاق نیفتاد. نباید از تیم‌های دیگر چشم‌پوشی کنیم. آن‌ها هم زحمت می‌کشند. حالا با دفاع یا برنامه‌های دیگر، مزد دفاع خوب این است که تیم بزرگ استقلال را شکست می‌دهید و به نیمه‌نهایی جام‌حذفی می‌روید.وی در مورد انتقاد از حضور علیرضا رضایی درون دروازه برای پنالتی‌ها، گفت: من چیز خاصی از او ندیدم اما همانطور که گفتم باید ببینیم سرمربی چه می‌خواسته؟ اگر می‌خواستند واقعا جام بگیرند باید فکری می‌کردند. شاید کادرفنی برنامه و هدف خودش را داشته اما در کل همه این‌ها اتفاق و قسمت است.

برومند در مورد مسائل داوری بازی شب گذشته عنوان کرد:‌ اشتباهات داوری وجود دارد اما استقلال باید آنقدر با اقتدار باشد که اگر پنالتی و یک گلش را هم نگرفتند باز هم برنده شود. چون شخصیت و کیفیت لازم را دارد. به هر حال وقتی موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند این اتفاقات می‌افتند و این حرف‌ها مطرح می‌شوند. با این حال در مورد صحنه گل فکر می‌کنم دستی که آرمان رمضانی روی دفاع حریف گذاشت و باعث شد با دروازه‌بان خودشان برخورد کند را داور خطا گرفت. اگر من داور بودم آن را خطا نمی‌گرفتم. قرار نیست هر کشمکش و برخوردی را هم خطا اعلام کنند اما به هر حال نمی‌توان به داور هم خرده گرفت.

وی در خصوص اینکه فرهاد مجیدی دومین جام‌حذفی را مقابل تیم ساکت الهامی از دست داد و آیا این مسأله ممکن است روی روند کار تیم در لیگ برتر هم تأثیر بگذارد،‌گفت: بعید می‌دانم. شما صبح که می‌خواهید از خانه خارج شوید اگر دو کار داشته باشید فکرتان درگیر می‌شود اما اگر یک کار داشته باشید، تمام هم و غم‌تان را روی آن می‌گذارید. استقلال هم الان همین شرایط را پیدا کرده، یک کار بیشتر ندارد و باید تمام تدبیر و تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ بگذارند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد:‌ بازی دیشب هم یک مسابقه بود. درست است می‌شد دو جام گرفت اما به هر حال همه چیز تمام شده، باید حرفه‌ای فکر کنند و تمام فکر و ذکرشان را روی بازی‌های لیگ برتر بگذارند. روزی در مورد تیم ملی گفتم وقتی بدون گل خورده و باخت وارد جام‌جهانی می‌شوید تیم‌های دیگر روی شما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. استقلال می‌تواند اختلاف امتیازاتش را در لیگ بیشتر کند. استقلال اگر اختلاف امتیاز بیشتری ایجاد کند و قهرمان شود دلچسب‌تر است. امیدوارم این جذابیت از هواداران گرفته نشود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: