پایگاه خبری خانه فوتبال:

در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در یک بازی زیبا ، دیدنی و فراموش نشدنی چلسی را شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه، رئال مادرید به مصاف چلسی رفت و در یک بازی دیدنی، هیجانی و پر از اتفاقات بزرگ با شکست 3 بر 2 مواجه شد ولی با توجه به پیروزی 3 بر یک در بازی رفت و با نتیجه مجموع 5 بر 4 توانست نماینده انگلیس را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

این بازی با نمایش شگفت انگیز بازیکنان چلسی آغاز شد و قهرمان سابق اروپا توانست عملکردی فوق العاده و تحسین برانگیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از خود به ثبت رسانند. 

چلسی با میسون مونت در دقیقه 15 به گل اول رسید و در ادامه با ضربه سر آنتونی رودیگر در دقیقه 51 گل دوم را به ثمر رساند تا نتیجه به تساوی کشیده شود. 

در دقیقه 64 ، مارکوس آلونسو گل سوم چلسی را به ثمر رساند ولی داور به کمک ویدیوچک در یک صحنه جنجالی ، گل را مردود اعلام کرد و خطای هند بازیکن اسپانیایی چلسی را گرفت.

در ادامه شاگردان آنچلوتی به خودشان آمدند و چند موقعیت ایجاد کردند ولی با این حال، چلسی توانست در دقیقه 75 شگفتی بزرگ را رقم زند و توسط «تیمو ورنر» به گل سوم دست یابد.

پس از گل سوم و نزدیک شدن رئال به باخت، آنچلوتی 2 تعویض انجام داد و رودیگر وارد بازی شد تا به تعویض طلایی کارلتو لقب گیرد. این بازیکن 2 دقیقه پس از وارد شدن به بازی روی پاس دیدنی و شاهکار مودریچ دروازه مندی را باز کرد تا حساب کار 3 بر یک و بازی به وقت های اضافی کشیده شود. 

در وقت های اضافی ، رئال مادرید تیم بهتری بود و توانست روی درخشش «کریم بنزما» باز هم گلزنی کند و گل دوم را به ثمر رساند تا به پیروز این مسابقه جذاب و فراموش نشدنی نام گیرد. 

رئال مادرید با نتیجه مجموع 5 بر4 و با درخشش بنزما در 2 بازی رفت و برگشت توانست قهرمان سابق اروپا را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

رئال در مرحله بعدی باید با برنده منچسترسیتی و اتلتیکومادرید که امشب (چهارشنبه) برگزار می شود، دیدار کند.

3dDcqubKFAiT

دیدار رفت منچسترسیتی و اتلتیکومادرید با پیروزی یک بر صفر شاگردان گواردیولا در انگلیس به پایان رسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: