پایگاه خبری خانه فوتبال:

قولی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روز معارفه خود داده بود عملی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در تاریخ 26 دی‌ماه سال گذشته و در زمان معارفه رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس او وعده داد که کارگروه اقتصادی در این باشگاه فعال خواهد کرد تا زیرساخت‌های اقتصادی و درآمدزا در پرسپولیس انجام شود.

این وعده درویش در سال جدید عملی شد و کارگروه اقتصادی باشگاه پرسپولیس با حضور افراد متخصص دانشگاهی و اقتصاددانان کشور به راه افتاد.

با توجه به حضور باشگاه پرسپولیس در بورس و به جهت رعایت قوانین فعالیت در بورس، تشکیل کارگروه اقتصادی یک الزام جدی بود که با حضور متخصصین در امر اقتصاد این کارگروه تشکیل شد.

اولین جلسه کارگروه اقتصادی باشگاه پرسپولیس در هفته جاری برگزار شد و اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. اعضای این کارگروه، در زمینه قرارداد بورسی، زیرساخت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و درآمدزایی فعالیت خواهند کرد تا باشگاه پرسپولیس کمترین دغدغه را در خصوص مسائل مالی داشته باشد.

رسیدن به درآمد پایدار و مرتفع شدن مشکلات مالی از اهم برنامه‌های این کارگروه است تا پرسپولیس همانند فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشود و بتواند علاوه بر جذب بازیکنان باکیفیت، در رقابت‌های بین‌المللی هم بدون مشکل حاضر شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: