پایگاه خبری خانه فوتبال:

تعداد دریافت کنندگان یارانه رمضان مشخص شدند.یارانه از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد پرداخت می شود. یارانه قرار بود به دهک های پایین جامعه پرداخت شود. یارانه هر ماه به حساب سرپرستان خانواده واریز می شود. رئیسی درباره افزایش مبلغ یارانه وعده های جدی داده بود ولی از توان بودجه خارج است.

واریز یارانه رمضان امشب

با دستور رئیس‌جمهور، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌ حساب ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.به گزارش سازمان برنامه‌وبودجه کشور، به دستور رئیس‌جمهور و در راستای حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۴ جمعه (۲۶ فروردین‌ ۱۴۰۱) یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک ‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوارهای شناسایی‌شده واریز می‌شود.این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اغلب از دهک‌های اول تا چهارم هستند، به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور که به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

پیش از این نیز دولت سیزدهم، یارانه کمک معیشتی به قشرهای آسیب‌پذیر و با درآمد کم در دو مرحله و در مناسبت‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و عید نوروز به دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌ بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور پرداخت کرده بود. یارانه سالروز پیروزی انقلاب، نفری 100 هزار تومان و یارانه نوروز 1401 نفری 150 هزار تومان بود.

منبع: خراسان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: