پایگاه خبری خانه فوتبال:

نوسانات قیمتی در بازار خودرو به قدری بالا بوده است که خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ را در یک قدمی ۳۰۰ میلیون تومانی قرار داده است.

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در آخرین روز هفته نیز صعودی ماند به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۱۹۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

پراید ۱۵۱ نیز در این مدت گران شده است به طوری که مدل ۱۳۹۹ این خودرو از ۱۵۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نمانده اند به طوری که ۲۰ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از۲۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده اند به طوری که سمند lx ساده مدل ۱۴۰۱ از ۲۷۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند؛ تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۸۵ میلیون تومان رسیده است.

خودرو فیدلیتی پرایم نیز در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده است و امروز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت خودرو

منبع: خبرآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: