پایگاه خبری خانه فوتبال:

لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند و به دیدار نهایی راه یافتند. 

در این دیدار ابراهیم کوناته و سادیو مانه مهاجم سنگالی دو بار برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و جک گریلیش و برناردو سیلوا نیز گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها فردا دوشنبه چلسی به دیدار کریستال پالاس می‌رود تا حریف لیورپول در فینال جام حذفی مشخص شود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: فوق العاده و باورنکردنی ظاهر شدیم. نیمه اول یکی از بهترین‌ نیمه‌هایی بود که تا به حال بازی کردیم. ما تمام کارهای درست را به بهترین شکل انجام دادیم، در لحظات مناسب گل زدیم و فوق‌العاده بودیم. من هر ثانیه نیمه اول را دوست داشتم. نیمه دوم با گل من سیتی شروع شد و در ادامه بازی دوباره برابر شد. کیفیت سیتی دیوانه کننده است. ما به سیتی خیلی احترام می‌گذاریم و پیروزی مقابل آن‌ها بسیار سخت است. خوش شانس هستیم که این بازیکنان را در اختیار داریم و می‌توانیم چنین نمایش خوبی برابر تیم بزرگ سیتی انجام دهیم. 

در حالی که لیورپول یک گام به چهارگانه لیگ برتر نزدیک‌تر شده است، کلوپ اصرار دارد که مسابقات زیاد در پایان فصل  رسیدن به چهارگانه را سخت‌تر می‌کند. لیورپول در تعقیب جام‌ها استراحتی ندارد زیرا روز سه‌شنبه میزبان منچستریونایتد است. او گفت: سه شنبه ما مقابل یونایتد بازی می‌کنیم که برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد. از نظر تاریخی این یک بازی دوستانه نیست. سپس ما با اورتون بازی خواهیم کرد، با شرایطی که آن‌ها در آن قرار دارند، بازی دوستانه نخواهد بود.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید سه شنبه به دیدار منچستریونایتد برود که این دیدار در ورزشگاه آنفیلد برگزار می‌شود. منچسترسیتی نیز باید چهارشنبه ۳۱ فروردین به دیدار برایتون برود.

لیورپول و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز حضور دارند و باید در این مرحله برابر رقبای اسپانیایی قرار گیرند. لیورپول برابر ویارئال و سیتی برابر رئال مادرید به میدان خواهند رفت. همچنین دو تیم با اختلاف یک امتیاز در رده‌های اول و دوم لیگ برتر هستند. سیتی با ۷۴ امتیاز در صدر و لیورپول با ۷۳ امتیاز دوم است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: