پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد برای حفظ ستاره فرانسوی اش دیگر بازیکن برزیلی اش را قربانی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «لوپاریزن» فرانسه در گزارشی اعلام کرد سران باشگاه پاری سن ژرمن اقدامات اساسی خود برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه ستاره خود را آغاز کردند.
طبق گزارش این نشریه فرانسوی قربانی کردن نیمار جزو پروژه سنگ اندازی پاریس برای رئال مادرید و ممانعت از انتقال امباپه به برنابئو به شمار می آید.
سران قطری باشگاه پاریس قصد دارند نیمار را در تابستان به فروش بگذارند و درآمد حاصل از فروش این ستاره برزیلی اش را برای حفظ کیلیان امباپه و خرید دو بازیکن جدید دیگر صرف کند.

رئال مادرید تابستان گذشته در یک قدمی جذب امباپه قرار داشت و حتی برای جذب این بازیکن حاضر شد 200 میلیون یورو پرداخت کند اما ناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن حاضر به فروش این بازیکن نشد.

امباپه پیش از این چندین بار از ابراز تمایلش به رئال گفته بود ولی اخیرا درباره اینکه امکان دارد قراردادش را تمدید کند پاسخ مبهمی داده بود به همین خاطر سران مادریدی هم نگران این موضوع شدند.

پاریسی ها قصد دارند دستمزد امباپه را در قرارداد جدیدش به 50 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش های دیگر برسانند. اما رئال در صورت جذب امباپه می خواهد دستمزد 30 میلیون یورویی به ستاره فرانسوی بدهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: