پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی از حل شدن بخش زیادی از مشکل ابراهیم شکوری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی عطایی، درباره نشست امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس با ابراهیم شکوری اظهار داشت: در صورت های مالی شکوری بدهی وجود داشت که برایش تکدر خاطر پیش آمده بود. به همین دلیل دعوت کردیم امروز حضوری به باشگاه تشریف بیاورد. خدا را شکر این کار را هم انجام داده و عمده مشکل حل شد. برای است از این به بعد اتفاق خاصی نیفتد و بتوانیم کمک کنیم تا مشکل کامل حل شود. تقریبا دیگر بدهکاری وجود ندارد.
وی درمورد اینکه آیا اسناد مربوط به شکوری گم شده بود، توضیح داد: اسناد گم نشده بود اما زمان ارائه‌اش پس و پیش شده بود که اکنون ارائه و ثبت شد و مشکل شکوری تقریبا  حل شد.

معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس درمورد وضعیت قطعی شدن پرونده بدهی آنتونی استوکس، گفت: او از ما شکایتی کرده بود که دفاعیه گذاشتیم. بخشی از مبلغ مورد ادعای استوکس کم شد اما حکم دادگاه CAS قطعی است.

عطایی درمورد اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس تاکنون چه مقدار از تعهدات خود را عملی کرده است، پاسخ داد : اجازه بدهید نشستی داشته باشیم و بعداً می‌گویم.  تاکنون بخش عمده ای از تعهدات کارگزار عملی شده و امیدواریم از این به بعد به همین نحو با هم ادامه بدهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: