پایگاه خبری خانه فوتبال:

کادیز به نتایج درخشان بارسلونا با هدایت ژاوی در لالیگا پایان داد.

جدال آبی اناری ها با کادیز در هفته سی و دوم رقابت های لالیگا با یک گل به سود کادیز به پایان رسید تا آبی اناری ها سه امتیاز ارزشمند را از دست دهند هر چند که در رده دوم جدول رده بندی باقی ماندند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: انگار توپ وارد دروازه کادیز نمی شد. تیم حریف بسیار منظم و سازمان یافته بازی کرد. ما فرصت های زیادی را خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی آبی اناری ها ادامه داد: کادیز بعد از آنکه گلزنی کرد سرعت بازی را گرفت. با این شکست شرایط را برای خود سخت کردیم. ما یک اشتباه بد در این بازی داشتیم و دروازه خود را باز شده دیدیم. سنگربان کادیز شب خوبی را پشت سرگذاشت و چندین فرصت خوب را از ما گرفت. به نظرم ما بازی های خوبی را پشت سرگذاشته ایم با این حال باید بگویم که در دو سه بازی اخیر خوب نبوده ایم. باید شخصیت بهتری از خود نشان دهیم. ما شکست خوردیم اما مستحق آن نبودیم.

ژاوی در پایان گفت: ۷ بازی دیگر پیش رو داریم که باید در همه آنها به پیروزی دست پیدا کنیم. به هدف خود که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است ادامه خواهیم داد. هفته بدی برای ما بود. باید هر چه سریعتر استراتژی خود را تغییر داد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: