پایگاه خبری خانه فوتبال:

 ساعد سهیلی هنرپیشه سینما و تلویزیون ۳۰ بهمن ماه سال ۱۳۶۶ در مشهد متولد شده است. وی فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است و تاکنون در فیلم سینمایی اتاق تاریک و ماهورا نقش آفرینی کرده است. ساعد سهیلی ازدواج کرده و نام همسرش گلوریا هاردی است. به تازگی او تصویری از روز عروسی اش در اینستاگرامش منتشر کرده است. در قسمت زیر تصویری از جشن عروسی ساعد سهیلی را قرار داده ایم. 

جشن عروسی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی

عکسی از ساعد سهیلی به همراه برادر در روز عروسی اش که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

جزئیات ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی با یک دختر دورگه فرانسوی – ایرانی بنام گلوریا هاردی در سال ۹۴ ازدواج کرد، بازی گلوریا در سریال کیمیا در سال ۹۴ باعث انتشار خبر ازدواج این دو شد.

گلوریا : من با ساعد سهیلی وقتی او به خاطر جشنواره فیلم به پاریس فرانسه آمده بود، آشنا شدم و بعد عاشق شدیم و ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی : من متولد بوردوی فرانسه هستم و مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارم که در پاریس و سوئیس بزرگ شده ام بعد از ازدواج فارسی یاد گرفتم. بخاطر علاقه به بازیگری در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان حضور پیدا کرد و از آنجا به سریال کیمیا معرفی شد.

اولین تجربه بازیگری ساعد سهیلی

اولین بار وقتی ۱۴ ساله بود در فیلم شب برهنه پدرش در سال ۱۳۸۰ ایفای نقش کرد، دومین تجربه اش هم بازی در فیلم چارچنگولی سال ۸۷ باز به کارگردانی پدرش بود.

در سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست بازیگری فیلم بهروز شعیبی و جواد عزتی بنام تلوزیونی میان ماندن و رفتن حاضر شد و توانست در این فیلم بازی کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: