پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانواده واریز می شود. یارانه معیشتی قرار است افزایشی شود. یارانه معیشتی هر ماه برای افراد واریز خواهد شد. یارانه معیشتی چندسالی است که افزایش نداشته است. یارانه معیشتی جدید امشب واریز خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با تاکید بر اینکه ایران خودرو باید مشکلات عدم اجرایی شدن فراگیر طرح کارت اعتباری حمایتی از رانندگان تاکسی را حل و فصل کند، گفت: بانک مربوطه باید در اجرای تفاهم نامه با ایران خودرو نسبت به تامین اعتبار اجرای این طرح اقدام کند.

مرتضی ضامنی در تشریح علت عدم اجرایی شدن طرح کارت اعتباری حمایتی از رانندگان تاکسی به صورت فراگیر گفت: کارت های ایساکو در برخی شهرها به مرحله اجرا درآمده و عملیاتی شده است اما مشکلی در تامین اعتبار ایجاد شده که باعث شده به صورت فراگیر در همه شهرها عملیاتی نشود.

وی افزود: درحقیقت شرکت ایساکو با مجموعه بانکها تفاهمی داشته است اما اعتبار لازم از سوی بانک مربوطه تامین نشده است؛ لذا ایران خودرو در تلاش است با کمک بانک‌های دیگر بتواند نسبت به تامین این اعتبار اقدام کند.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که هرچه سریع تر مشکلات تامین اعتبار این طرح توسط ایران خودرو با همراهی بانک های طرف قرارداد حل و فصل شود تا بتوانیم طرح کارت اعتباری حمایتی از رانندگان تاکسی را در شهرهایی که اجرا نشده عملیاتی کنیم.

به گزارش ایسنا، ۱۹ آبان ماه سال گذشته بود که با حضور برخی از مسوولان حوز حمل و نقل عمومی و شرکت ایران خودرو تفاهم‌نامه‌ای بین اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و بانک قرض الحسنه رسالت و شرکت ایساکو منعقد شد و قرار شد که رانندگان تاکسی شهری با ارائه کارت اعتباری حمایتی بتوانند از امکانات دریافت خدمات و خرید قطعات خودرو بهره مند شوند.

بر اساس آنچه که در آیین رونمایی از کارت اعتباری حمایتی ایساکو از سوی مسئولین شرکت ایساکو اعلام شده بود مقرر بود در قالب این طرح دارندگان کارت ایساکو از خدمت و فروش قطعات این شرکت در ۱۸۰۰ فروشگاه و نمایندگی آن بهره مند شوند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: