پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

سایپا شاهین یکی از جدیدترین سدان‌های بازار ایران است.سایپا شاهین‌ تاحالا در جلب توجه خریدارانش موفق بوده.سایپا شاهین توانسته تبدیل به خودرویی محبوب در بازار شود.بیشتر کسانی که برای اولین بار پشت فرمان سایپا شاهین پرچمدار فعلی محصولات سایپا نشستند انتظار نداشتند که با خودرویی متفاوت نسبت به دیگر سدان‌های داخلی همچون تیبا یا ساینا مواجه شوند. تصور این افراد آن بود که سایپا شاهین هم خودرویی است که چون تازه به بازار آمده تب و تابی ایجاد کرده و این موج به زودی خواهد خوابید. اما تجربه رانندگی طولانی‌مدت اولین کسانی که همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ پشت شاهین نشستند و الان بین دو تا سه هزار کیلومتر را با آن رانندگی کرده‌اند، نشان می‌دهد که شاهین خودرویی نیست که داستانش به این زودی‌ها در بازار تمام شود. 

سایپا شاهین فول آپشن دیده شد

به تازگی تصاویری در اختیار ما قرار گرفته است که نشان می دهد، سایپا یک دستگاه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و توانسته تا برای این نسخه پلاک ملی را دریافت کند.
بر اساس تصاویر به دست آمده، سایپا یک نسخه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و برخی تغییرات را بر روی این سدان کلاس C اعمال نموده است. در جلو پنجره و دستگیره درهای این خودرو می بینیم که از طرح کرومی استفاده شده و نشان توربو هم روی گلگیر خودرو نصب گردیده است. همچنین طرح رینگ ها جدید بوده و از نوع تراش خورده آلومینیومی است. در کنار حضور دوربین دنده عقب بر روی شاهین، یک دوربین در جلو پنجره و دو دوربین زیر آینه های جانبی نصب شده و سبب گردیده است تا این نسخه شاهین CVT به آپشن دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شود.

سایپا شاهین

دوربین ثبت وقایع هم پشت آینه داخل کابین و روی شیشه جلوی شاهین مورد نظر نصب شده و می بینیم که تریم داخلی دو رنگ کِرِم – مشکی به همراه تزئینات طرح چوب در کابین این خودرو به کار رفته است. نمایشگر این شاهین اتوماتیک هم از نوع لمسی ۱۰ اینچی بوده و دکمه تنظیمات آن به بخش پایین صفحه نمایش منتقل شده است. شیشه های عقب این خودرو هم به صورت استاندارد دودی بوده و رنگی متفاوت با سایر نسخه های شاهین دارد.

سایپا شاهین

سایپا شاهین

طرح جدید دوخت صندلی ها، نمایشگر ردیف عقب و… از جمله امکاناتی است که گویا در قالب یک پروژه سفارشی سازی برای شاهین اتوماتیک در نظر گرفته شده و سایپا هم نمونه اولیه شاهین اتوماتیک آپشنال را با این ویژگی ها تولید کرده است.

 

سایپا شاهین

سایپا شاهین

کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، کیسه هوای جانبی و… از جمله امکاناتی است که احتمالاً به صورت استاندارد بر روی شاهین اتوماتیک ارائه می شود./اسب بخار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: