پایگاه خبری خانه فوتبال:

هواداران پورتو بعد از توهین باشگاه اسپورتینگ به مهدی طارمی و بعد از این برد این تیم در داخل زمین از ستاره ایرانیشان حمایت کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون هفته گذشته در اقدامی توهین آمیز علیه مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه رقیبش یعنی پورتو موضع گیری کرد.
در یک هفته گذشته طارمی سوژه رسانه های پرتغال بود و به باشگاه پورتو و هوادارانش به شدت از بازیکن ایرانی خود مقابل یاوه گویی باشگاه اسپورتینگ حمایت کردند.

شب گذشته دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی پورتو مقابل اسپورتینگ برگزار شد و یاران طارمی موفق شدند در زمین جواب یاوه گویی اسپورتینگ را بدهند و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی فینال شدند.

یکی از هواداران پورتو توئیت جالبی از اتفاقات یک هفته گذشته و حمایت از مهدی طارمی ستاره ایرانی بعد از حذف شدن اسپورتینگ منتشر کرد.

این کابر شبکه اجتماعی نوشت: امروز روز باشگاه پورتو است. به خاطر بی احترامی و انتقاد نژادپرستانه از مهدی طارمی! و درخواست محرومیت بی اساس په په. به سوی فینال و فتح جام می رویم.

JcIRwdyHTJY8

این هوادار پرتغالی حامی باشگاه پورتو با انتشار تصویر مهدی طارمی در کنار په په کاپیتان سابق رئال و کنونی پورتو به هواداران و باشگاه اسپورتینگ طعنه زد و به نوعی اعلام کرد جواب توهین هایشان را در داخل زمین دادند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: