پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: در حالی که هنوز جلسه‌ای در سازمان لیگ یا شورای تامین استانداری تهران تشکیل نشده، نمی‌دانیم چطور مدیرعامل آلومینیوم پیش‌دستی کرده و برای خودش ظرفیت حضور هواداران در فینال جام حذفی را تعیین می‌کند.
ایزد سیف‌الله‌پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه درخصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک و اعلام میزان ظرفیت تماشاگران در بازی فینال جام حذفی اظهار داشت: در حالی که هنوز جلسه‌ای در سازمان لیگ یا شورای تامین استانداری تهران تشکیل نشده، واقعاً نمی‌دانیم چطور مدیرعامل آلومینیوم پیش‌دستی می‌کند و از خودش تعیین ظرفیت می‌کند. فینال جام حذفی هیچ فرقی با دربی ندارد، این بازی متعلق به همه فوتبال‌دوستان است و همه باید از تماشای این بازی لذت ببرند.

* وضعیت کشور عادی است و باید ظرفیت حداکثری را به هواداران نساجی و آلومینیوم اختصاص بدهند

وی ادامه داد: موضوع ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه، مربوط به شرایط قرمز بود اما در حال حاضر وضع کشور عادی است و مشکلی وجود ندارد‌. به همین منظور این انتظار می‌رود که ظرفیت حداکثری را در بازی فینال به هر دو تیم اختصاص دهند‌.

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به اینکه دیدار تیم ملی با لبنان هم باوجود اینکه وضعیت مشهد، سفید نبود اما با ظرفیت حداکثری هواداران برگزار شد، گفت: واقعاً حضور تماشاگران در آن بازی باشکوه و زیبا بود و به جذابیت فوتبال و همچنین نشاط اجتماعی افزود.

* تقاضا داریم باشگاه آلومینیوم هم خواستار حضور حداکثر هواداران در ورزشگاه آزادی شود

سیف‌الله پور با عنوان اینکه شایسته است بازی نساجی و آلومینیوم نیز با ظرفیت حداکثری حضور هوادار برگزار شود، افزود: از باشگاه آلومینیوم هم تقاضا داریم که همان‌طور در بحث تغییر محل برگزاری فینال با ما همصدا بودند، در این بخش نیز برای کمک به زیباتر و مهیج‌تر شدن بازی فینال، ظرفیت حداکثری حضور هواداران‌شان را خواستار شوند. مطمئن باشید مردم خوب استان مرکزی و طرفداران تیم آلومینیوم هم می‌توانند این ظرفیت را پر کنند.

* بلیت‌ها رایگان شود آنهایی که واکسن نزدند هم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند

وی درباره مطرح شدن خبری مبنی بر احتمال رایگان شدن بلیط‌‌های تیم آلومینیوم از سوی این باشگاه گفت: این مسئله مغایر ‌دستورالعمل‌هاست. در بازی‌های قبل ما نیز چنین قصدی را داشتیم اما متاسفانه اینگونه بسیاری از افرادی که واکسن نزده‌اند هم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در ادامه ضمن تشکر از استاندار، معاونین، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار و مجموعه مدیران شهری، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بی‌سابقه‌ای در استان مازندران و شمال کشور صورت گرفته و کل مردم و مسئولان یکدل و یکصدا روز چهارشنبه برای گرفتن جام بپا خواسته‌اند. امیدواریم این اتفاق مبارک که همزمان با سالروز روزهای سخت صعود نساجی به لیگ برتر است، به زیبایی رقم بخورد.

* برای حمل و نقل هواداران مازندرانی به تهران یک خط ویژه قطار اختصاص بدهند

سیف‌الله پور روی تسهیل و فراهم‌آوری ناوگان مورد نیاز حمل و نقل هواداران تاکید کرد و گفت: اختصاص خط ویژه قطار در کنار اتوبوس‌ها کمک زیادی می‌تواند برای جابجایی‌ها بکند و از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم در این زمینه نیز یاری‌گر مردم شریف استان مازندران باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: