پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی سابق پرسپولیس به تحلیل شانس تیم ملی ایران برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2022 پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس در مصاحبه مفصل با نشریه «tportal» کرواسی درباره مسائل مختلف صحبت کرد ولی در بخشی از حرف هایش درباره تیم ملی ایران و صادق محرمی بازیکن ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب پرداخت.
برانکو سرمربی تیم ملی عمان ابتدا درباره شایعات پیشنهاد باشگاه دیناموزاگراب برای مربیگری در این تیم، گفت: من با تیم ملی عمان دو سال قرارداد دارم و درباره این موضوع خبری ندارم. تصمیم گرفتم در خارج از کرواسی مربیگری کنم و به همین خاطر اصلا قصد بازگشت به دیناموزاگرب را ندارم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره سطح مربیان کروات در دنیای فوتبال، گفت: مربیان زیادی هستند که در جام جهانی 2022 قطر حضور دارند. دو نفر از آنها کروات هستند(اسکوچیچ و دالیچ). این نشان دهنده پیشرفت سطح مربیان ماست ولی ما به اندازه دیگر کشورهای اروپایی بازاریابی خوبی در زمینه مربیگری نداریم.

برانکو درباره عملکردش در تیم ملی عمان و عدم صعودشان به جام جهانی 2022 قطر، گفت: بدون شک صعود نکردن به جام جهانی بد است و ما از این موضوع ناراحت هستیم. اما عمان یک تیم درجه دو آسیایی نیست با این وجود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی موفق شدیم تیم های بزرگ ژاپن و چین را شکست دهیم و مقابل استرالیا به نتیجه تساوی رسیدیم. ما تیم خوبی ساختیم و موفق شدیم بسیاری از بازیکنان عمانی را لژیونر کنیم. اگر تیم ملی عمان به جام جهانی صعود می‌کرد باید می‌گفتیم یک معجزه و شگفتی جهانی رخ داد.

bPMJ077SW8Z6

سرمربی کروات درباره وضعیت صادق محرمی مدافع ملی پوش کشورمان در باشگاه دیناموزاگرب که با سفارش او باشگاه کروات با این بازیکن قرارداد امضا کرد، گفت: محرمی یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران به شمار می آید و اسکوچیچ او را به جام جهانی 2022 قطر می‌برد. ایران تیمی قدرتمند است و شانس بالایی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

وی در ادامه به باشگاه دیناموزاگرب انتقاد کرد و گفت: محرمی تنها یک بازیکن معمولی در تیم ملی نیست بلکه یکی از بازیکنان مهم تیم به شمار می آید، اما من تعجب می‌کنم چرا در باشگاه دیناموزاگرب قدر او را نمی‌دانند و در بازی‌ها در ترکیب اصلی تیم نیست. البته نمی‌توانم درباره این موضوع با باشگاه دینامو صحبت کنم چون مربیان دیدگاه‌های خاص خود را دارند. او بازیکنی سرعتی و قدرتی است و به نظرم برای دیناموزاگرب گزینه بسیار مناسبی است تا از او بیشتر استفاده کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: