پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص برگزاری جلسه با مدیر برنامه های پین ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فضای مجازی مطالبی در خصوص برگزاری جلسه بین معاون حقوقی باشگاه استقلال و مدیر برنامه پین در ایران منتشر و عنوان شده که باشگاه استقلال به دلیل پیغام پین بابت عدم دریافت مطالباتش ترس داشته و به همین خاطر از طریق این مدیر برنامه پرداخت مطالبات مربی ایتالیایی به او اعلام شده است.
فرشید سمیعی در خصوص برگزاری این جلسه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: جلسه در باشگاه برگزار شد چون من برگزاری این جلسه را به اطلاع مدیرعامل باشگاه رساندم و همچنین پیش از برگزاری جلسه نظر فرهاد مجیدی را نیز جویا شدم. سرمربی هم به من اعلام کرد علیرغم اینکه به این جلسه خوش بین نیست اما خوب است با او آشنا شوم و حرف‌هایش را بشنوم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: هیچ ترسی از فسخ قرارداد پین نداریم چون اصلا صحبتی از این موضوع نشده است. تنها در مورد شخصیت و سجایای اخلاقی پین صحبت کردیم. ضمن اینکه پول مطالباتش آماده است و به خود او هم اطلاع دادیم. هم مدیر برنامه‌های ایتالیایی و هم مدیر برنامه‌های ایرانی پین اعلام کردند که به زودی بر می‌گردد و پول را به خودش پرداخت کنید.

سمیعی با بیان اینکه فسخ قرارداد تشریفاتی دارد، افزود: مربی ایتالیایی ما اصلا به دنبال این تشریفات قانونی نبوده و ما نیز کوچکترین مشکلی با او نداریم که به دنبال این موضوع باشیم. او فردی حرفه‌ای و وفادار به باشگاه استقلال است. فقط به خاطر کرونا در ایتالیا مانده و ان‌شاءالله چهارشنبه هم به ایران بر می‌گردد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: