پایگاه خبری خانه فوتبال:

بنزما و مودریچ، خطرناک‌ترین ستاره‌های رئال مادرید در بازی امشب مقابل منچسترسیتی خواهند بود.
به گزارش خبرگزاری فارس، امشب در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.
سایت بی‌بی‌سی در گزارش خود به تمجید از 2 ستاره رئال مادرید پرداخت و در کنار کریم بنزما از لوکا مودریچ به عنوان زهردارترین ستاره‌های آنچلوتی نام برد.
 کریم بنزما در 2 بازی مقابل چلسی و پاری سن ژرمن 2 بار هت‌تریک کرد و زمینه‌ساز صعود آنچلوتی به نیمه نهایی شد. او با اینکه فرمانده اصلی کهکشانی‌ها نام گرفته ولی تنها ستاره بالای 30 سال رئال مادرید نیست.

لوکا مودریچ در بازی برگشت مقابل چلسی، نمایشی خیره کننده از خود به اجرا گذاشت و یک پاس گل زیبا به تیتر رسانه‌های دنیا بدل شد. پاسی که ریو فردیناند آن را «غیرقانونی» دانست و روزنامه مارکا در صفحه اصلی خود با کار کردن عکس مودریچ نوشت: همین الان مجسمه او را بسازید.

بی‌بی‌سی مودریچ را بنجامین باتن فوتبال اروپا دانست و مدعی شد که این بازیکن هر چه سن‌ش بالاتر رفته عملکردی بهتری به ثبت رسانده است. این بازیکن در سن 36 سالیگ بیش از 10.5 کیلومتر دوید و دونده‌تر از هر بازیکن رئال نام گرفت.

مودریچ فصل گذشته نیز 57 بازی برای رئال و تیم ملی کرواسی انجام داد و در 33 بازی 90 دقیقه در زمین حضور داشت.

رئال مادرید امشب با اینکه بازیکنانی مثل کاسمیرو را در اختیار ندارد ولی با تمام قوا وارد میدان خواهد شد تا در بازی رفت عیار خود را به تیم قدرتمند منچسترسیتی نشان دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: