پایگاه خبری خانه فوتبال:

 رئال مادرید در دیدار رفت برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر سه شکست خورد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را بسیار بد آغاز و دو گل دریافت کردیم با این حال به بازی برگشتیم و تا پایان برای کسب نتیجه مورد نظر جنگیدیم. باید بهتر از این دفاع می کردیم. فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در بازی برگشت باید در کارهای دفاعی بهتر ظاهر شد و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: آیا من با وجود شکست احساس پیروز دارم؟ به هیچ وجه! با این حال این شکست باعث می‌شود تا ما امیدوار به صعود باشیم. در نیمه نخست کامی احساس ناکامی و ناامیدی داشتم. دو گل بسیار بد دریافت کردیم. من اطمینان دارم که در بازی برگشت به راحتی گل نخواهیم خورد. بنزما مثل همیشه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ضربه پنالتی او بیانگر روحیه بسیار بالای او بود. از عملکرد مودریچ هم راضی هستم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: اگر در بازی برگشت به خوبی دفاع کنیم راهی دور بعد می‌شویم و اگر مثل بازی امشب دفاع کنیم حذف خواهیم شد. شکست یعنی اینکه تیم خوب ظاهر نشده است. این بازی کاملا متفاوت با بازی برابر  پاری سن ژرمن بود. سخت است که بازی برگشت را پیش بینی کرد با این حال باید بگویم که  من امیدوار به صعود هستم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: