پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت بیت کوین در نوسان است. قیمت بیت کوین طی سال های اخیر با تغییرات لحظه ای زیادی همراه بود. قیمت بیت کوین برای سرمایه گذاران اهمیت زیادی دارد. قیمت بیت کوین تحت تاثیر ایلان ماسک است. جزئیات قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال امروز را در ادامه می خوانیم.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز 7 اردیبهشت

بیت کوین نتوانست سطوح مقاومت ۴۰۷۰۰ و ۴۰۷۵۰ دلاری را پشت سر بگذارد و با تشکیل سقف قیمت روزانه نزدیک به ۴۰۷۷۶ دلار، اصلاحی نزولی را در پیش گرفت. در نتیجه این حرکت اصلاحی، قیمت، کاهش شدیدی به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) را تجربه کرد. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD، زیر یک خط روند صعودی متصل با حمایتی نزدیک به ۳۹۵۰۰ دلار شکست قیمت به وضوح دیده می شود.

قیمت بیت کوین اکنون به زیر ۳۹۰۰۰ دلار (۳۸۳۷۸ دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) بازگشته و سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶% روند کاهشی اخیر ۴۰۷۷۶ دلار به ۳۷۶۷۲ دلار را آزمایش می کند. اولین مقاومت در صورت برگشت روند حرکت، بلافاصله نزدیک به سطح ۳۸۸۰۰ دلار پیش روی گاوها قرار خواهد گرفت. مقاومت مهم بعدی نیز نزدیک منطقه ۳۹۲۰۰ دلاری می باشد.

ناگفته نماند که سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰ درصدی روند نزولی ۴۰۷۷۶ دلار به ۳۷۶۷۲ دلار نیز نزدیک به منطقه ۳۹۲۵۰ دلاری واقع است. در حال حاضر، مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۹۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) در حال شکل گیری می باشد.

حرکتی قاطع بالاتر از سطوح ۳۹۲۰۰ و ۳۹۵۵۰ دلار می تواند شروع یک روند افزایش مناسب را در پی داشته باشد. در حالت مذکور، قیمت حتی می تواند از مقاومت ۴۰۰۰۰ دلاری نیز عبور کند و به مقاومت مهم بعدی در نزدیکی منطقه ۴۰۷۰۰ دلاری برسد.

ولی اگر بیت کوین موفق به عبور از منطقه مقاومت ۳۹۲۰۰ دلاری نشود، می تواند به حرکت فعلی خود ادامه دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۷۶۵۰ دلار در فعالیت خرس ها خلل ایجاد می کند.

حمایت بعدی نیز نزدیک به سطح ۳۷۵۰۰ دلار خواهد بود. بسته شدن قیمت زیر محدوده حمایتی ۳۷۵۰۰ دلاری می تواند کاهش دیگری را آغاز کند. در این حالت، ممکن است قیمت تا مرز ۳۶۲۰۰ دلار کاهش یابد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در منطقه نزولی حرکت می کند.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر پایین تر از سطح ۵۰ است.

حمایت های اصلی: ۳۷۶۵۰ و ۳۷۵۰۰ دلار

مقاومت های اصلی: ۳۹۲۰۰ و ۳۹۵۵۰ و ۴۰۰۰۰ دلار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: