پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس فوتبال گفت: از اینکه چه مسائلی باعث شد مربیان دو تیم در رسانه‌ها به جدل بپردازند بی اطلاع هستم اما قطعا کسی این جدل‌ها را تایید نمی‌کند.
مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پایان جام حذفی با قهرمانی نساجی اظهار داشت: جام حذفی به گونه‌ای است که سرنوشت کار در لحظه‌های بازی‌ها تعیین می‌شود. این تورنمنت قواعد خاص خودش را دارد و شما حق اشباه ندارید. به خصوص الان که مسابقات رفت و برگشت هم ندارند. اگر اشتباه کنید بازی بعدی نیست که بتوانید آن را جبران کنید.

وی افزود: بنابراین تیمی که تمرکزبیشتری داشته باشد و کمتراشتباه کند، ضریب موفقیتش بالاتر می‌رود. هر دو تیم در این جام شایستگی بالایی داشتند. آن‌ها در مسیر رسیدن به فینال تیم‌های بزرگی را حذف کردند. هر دو کار بزرگی را انجام دادند و دربازی نهایی هم عملکرد خوبی داشتند. با اینحال نساجی زمینه پشتوانه هوادارانش را داشت.

کارشناس فوتبال کشور گفت: ضمن اینکه درراس این باشگاه رضا حدادیان (مالک) حضور دارد که مدیری باهوش و توانا است. او می‌داند در هرلحظه چه کاری باید انجام بدهد و پشتیبانی‌اش از تیم خیلی خوب بود. تیم نساجی از نظر فنی هم خیلی خوب شده و کادرفنی این تیم عملکرد خیلی خوبی داشته است. در طرف مقابل آلومینیوم اراک هم تیم خوبی دارد و هرکدام که به قهرمانی می‌رسیدند شایسته آن بودند.

جلالی در مورد اینکه با توجه به بازی هجومی آلومینیوم کمتر کسی تصور قهرمانی نساجی را داشت اما این تیم مانند بازی‌های قبلی با جنگندگی خاص خودش به هدفی که داشت رسید، عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم، قواعد جام حذفی همین است. اگر از لحظه‌ها استفاده نکنید، این کار را حریفتان انجام می ‌هد. نساجی روحیه قوی، جنگندگی و باثباتی خودش را از هوادارانش می‌گیرد. من در شهرستان‌ های مختلفی کار کردم. هواداران نساجی در زمینه‌های مختلف این تیم صبرو هستند و منطق دارند. آن‌‌ها در این زمینه تاثیر خودشان راروی تیم و بازیکنان آن گذاشته‌اند و این روحیه نشات گرفته از روحیه مردم مازندران است.

وی در مورد انتقاداتی که به سبک بازی نساجی تا رسیدن به فینال و قهرمانی مطرح و عنوان می‌شود با دفاع اتوبوسی و استفاده ازتک موقعیت‌ها این اتفاق افتاده، گفت: همیشه عده‌ای هستند که در کنارموفقیت دیگران اما و اگر قرار می‌دهند. این رویه همیشه وجود دارد. کاری که نساجی انجام می‌دهد محکوم نیست و خیلی از تیم‌ها با این سبک بازی می‌کنند. کار نامشروعی نیست که شما دفاع کنید و برنده شوید. این سبک، حتی ایده خیلی ازمربیان بزرگ دنیاست و نمی‌توان به آن ایرادی گرفت.

وی در خصوص تقابل مهدی رحمتی جوان و ساکت الهامی که پس از قهرمانی با تراکتور مقابل استقلال تجربه بیشتری هم به دست آورده بود، اظهار داشت: کار مربیگری را تا یک جایی همه بلد هستند. مانند طراحی تمرین و... اما از یک جایی به بعد، که کار به گلوگاه‌ها می‌رسد و شرایط سخت می‌شود، تجربه به موفقیت کمک می‌کند و این کفه‌ای بود که به نفع نساجی سنگینی می‌کرد.

کارشناس فوتبال در خصوص جنگ و جدل لفظی بین مربیان دو تیم در فضای رسانه‌ای و مجازی به دلیل اتفاقاتی که پیش از شروه مسابقه رخ داد، عنوان کرد: واقعا از اینکه چه مسائلی باعث شد تا این اتفاقات رخ بدهد و این ادبیات بیان شود بی اطلاع هستم اما قطعا کسی این جدل‌ها را تایید نمی‌کند. فقط این را می‌دانم که؛ درست است گلی زده شد، نتیجه‌ای به دست آمد، تیمی به قهرمانی رسید و دیگری از کسب جام بازماند اما هر دو تیم با شایستگی به فینال رسیدند و هر دو شایسته کسب این عنوان بودند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: