پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در این 5 سال استقلال و سپاهان نتوانسته اند، پرسپولیس را شکست دهند، اما من با نفت مسجد سلیمان این تیم را شکست داده ام.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی است.پرسپولیس در کورس قهرمانی است و بازیکنان را برای این مسابقه توجیه کرده‌ایم تا بازی هوشمندانه‌ای را انجام بدهیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: پرسپولیس برای بردن به اصفهان آمده است ما اینها را خوب می‌دانیم و تمرینات خوبی در2-3 روز گذشته انجام داده‌ایم. با شناخت کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم بازیکنان را توجیه کرده‌ایم بازی بسیار سنگینی است و ان‌شاءالله کم اشتباه باشیم امیدوارم به هدف‌مان که گرفتن 3 امتیاز است برسیم.

تارتار در مورد اینکه در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر تبانی به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: اتفاقاً فردا عصر بعد از بازی در این رابطه مفصل صحبت خواهم کرد. تمام تمرکزم روی بازی فردا است. ان‌شاءالله نتیجه فردا هم به گونه‌ای باشد که توأم با موفقیت تیم ما همراه شود و صحبت‌هایم را بتوانیم به راحتی انجام دهم و مسائل را شفاف بازگو کنم.

وی در مورد اینکه فردا می‌توانید طلسم را بشکنید و پرسپولیس را شکست بدهید، گفت: تمام تلاش‌مان همین است. ما با وجود بازی‌های خوبی که انجام داده‌ایم در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم در بازی با نفت مسجدسلیمان با اشتباه کمک داور بازنده شدیم. در بازی هفته گذشته با هوادار هم با وجود اینکه مسابقه متعادل بود اما بازی را واگذار کردیم با این حال نگرانی نداریم و امیدوارم که فردا نتیجه لازم را در بازی با پرسپولیس بگیریم چون تیم ما کیفیت لازم را دارد و این دو هفته بدی که شکست خوردیم را هم از بین ببریم.

تارتار در مورد اینکه سال 92 با گسترش فولاد تبریز پرسپولیس را شکست دادید و آیا احتمال دارد که پرسپولیس را فردا دوباره شکست دهید و این تیم از کورس قهرمانی خارج شود، تصریح کرد: ما خیلی امیدواریم همان سال هم دایی سرمربی پرسپولیس بود. من در ایران فقط دستیار علی دایی بودم اما وقتی علی دایی سرمربی پرسپولیس بود این تیم را شکست دادیم و قهرمانی را از پرسپولیس گرفتیم. در پنج سال گذشته پرسپولیس قهرمان لیگ شده است و استقلال و سپاهان که همیشه جزو مدعیان هستند در این پنج سال نتوانستند پرسپولیس را شکست بدهند اما من با تیم نفت مسجد سلیمان پرسپولیس را در آزادی بردم. اما متأسفانه برخی اینکه اعتقادی به آن دنیا ندارند و حاشیه‌سازی می‌کنند. همه آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند چگونه مربیگری می‌کنم توجهی به این حرف‌ها ندارم و خدا برایم مهم است.

وی افزود: من نمی‌خواستم مسائل را باز کنم اما کوتاه می‌گویم تمام بازیکنان و باشگاه‌هایی که با من کار کرده‌اند من را می‌شناسند توجهی به این حرف‌ها ندارم مهم این است که خدا از ما راضی باشد بنده‌ای که بیمار است برای ما مهم نیست چون در همین پنج سالی که پرسپولیس قهرمان شد ما این تیم را شکست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشحالیم که هواداران به ورزشگاه می‌آیند و امیدوارم این مسائل تداوم داشته باشد و همه چیز را رعایت کنند. پوریا پورعلی و صدقی و پورابراهیمی مصدومان هستند یکی دو بازیکن دیگر نصفه و نیمه مصدوم هستند اما محرومی نداریم.

تارتار در مورد اینکه فرعباسی فردا به بازی می‌رسد، گفت: او محروم بوده و محرومیتش تمام شده است. ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب به هدف‌مان برسیم که سه امتیاز است و حواشی کمتر شود هر کاری کنیم حواشی هست اما با نتیجه خوب فردا می‌توانیم حواشی را کم کنیم و امیدواریم بتوانیم هواداران‌مان را بعد از بازی فردا خوشحال کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: