پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در این چند وقت فهمیدیم به چمن زیر پای امیر قلعه‌نویی هم حسودی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: علاقه ما این است که در کنفرانس خبری راجع‌به مسائل فنی صحبت کنیم اما هر بار در این فوتبال  اتفاقاتی می‌افتد و حرف‌هایی زده می‌شود که مؤظفیم برای دفاع از مجموعه و تیم‌مان صحبت کنیم. 
وی افزود: رو به دوربین‌ها خدمت میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوییم؛ لطفاً با قدرت و وسواس در پروسه و پرونده‌ای که اتفاق افتاده همراه با فایل صوتی به جعلی که در مورد بازیکن گابنی صورت گرفته حتماً ورود کنید این خواسته باشگاه گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی است از 3-4 ماه گذشته هم سرمربی‌ ما در موردش شفاهی صحبت کرده و هم باشگاه به صورت کتبی درخواست کرده که فدراسیون و هر نهادی ورود کند که این پرونده جعل و فایل صوتی مشکوک که وجود دارد و استقلال فدارسیون فوتبال را زیر سؤال برده پیگیری کنند و مقابل مردم در موردش صحبت کنند. اجازه بدهید مردم بدانند چه اتفاقی رخ داده تا دوستان با این کلیدواژه‌ها نخواهند که افکار عمومی را فریب بدهند.

* دوستان نمی‌دانند در این لیگ با تفاضل گل هم قهرمان شدند، چه برسد به دو امتیاز اهدایی!

مربی گل‌گهر گفت: برای ما خیلی جالب است، باشگاه گل‌گهر سیرجان براساس مدارکش درخواست اعاده دادرسی داده و دوستانی که تا چند وقت پیش در رسانه‌ها صحبت از این می‌کردند که هیچ تیمی با دو امتیاز قهرمان نمی‌شود و قهرمانی را از دست نمی‌دهد این طور در مقابل موضوعات صحبت می‌کنند. واقعاً برای خودمان عجیب است شاید از بی‌تجربگی دوستان است که نمی‌دانند در این لیگ با تفاضل گل هم قهرمان شدند به برسد به این دو امتیازهایی که اهدا شده  است! از فدراسیون فوتبال درخواست داریم حتماً در این پرونده ورود و عدالت را اجرا کنند و واقعیات و جزئیات را به مردم بگویند حتی در کنار این موضوع از ماجدی خواهش می‌کنیم به این موضوع ورود کند که چطور در 3 سال گذشته چهار پنالتی مقابل یک تیم به ضرر ما گرفته شده است؟ که به گواه کارشناسان داوری هر چهار پنالتی خطا بوده است. از خطای دیاباته تا شایان مصلح تا پنالتی آخری که امسال اتفاق افتاده و کارشناسان اعلام کردند که سه امتیاز داوری به یک تیم خاص داده شده است.

الهویی تصریح کرد: خواهش می‌‌کنم میرشاد ماجدی به این موضوعات ورود کند چون برای‌مان مهم است که عدالت رعایت شود. عدالت فوتبال کشور را نجات می‌دهد و این مسئله نیازمند شفاف‌سازی است نه اینکه با فشارهای بیرونی بخواهیم اتفاقاتی بیفتد و لیگ به سمتی برود که حق به حق‌دار نرسد.

مربی گل‌گهر در خصوص بازی فردا اعلام کرد: آلومینیوم اراک که یکی از  تیم‌های خوب لیگ است با تغییر در کادر فنی‌اش فکر می‌کنم در نگرش آنها هم تغییر ایجاد شده است گواه این مسئله هم عملکردشان در جام حذفی که در بازی مقابل پرسپولیس و چه مقابل نساجی در فینال، واقعاً تیم خوب و مستحقی برای پیروزی بودند. می‌دانیم بازی سخت و سنگینی داریم. آلومینیوم پرسینگ خیلی خوبی دارد. در انتقال بازی از دفاع به حمله خوب کار می‌کنند. قلعه‌نویی روی این موضوع برنامه‌ریزی کرده و ما تمرین کردیم.

وی افزود: هرچند کارمان سخت است. وارد برهه‌ای از زمان شدیم که با کمترین زمان و ریکاوری مواجه هستیم و باید در کوتاه‌ترین زمان تیم را از لحاظ ذهنی، بدنی و تاکتیکی آماده بازی کنیم. امیدواریم فردا بچه‌ها با تمرکز کافی و شجاعت وارد زمین شوند تا با نتیجه خوب از آن خارج شویم. امیدواریم عدالت فردا از نظر کیفیت فنی در زمین اتفاق افتد.

* فکر می‌کردیم حسادت به قلعه‌نویی فقط به خاطر جام است

الهویی گفت: یکبار در مورد حسادتی که به امیر قلعه‌نویی می‌شد صحبت کردم تا ا لان فکر می‌کردیم این حسادت به خاطر جام‌هایی است که او آورده اما در این چند وقت فهمیدیم به چمن زیر پای او هم حسودی می‌کنند. امیدواریم هم چمن و هم جام به اندازه‌ قلعه‌نویی برای همه بیاید که این حسادت‌ها و نگاه‌های منفی در فوتبال از بین بروند. چند روز پیش دیدیم رئال مادرید در دو دقیقه بازی باخته را برد و در آن سطح استرس و فشار مربیان دو تیم در پایان بازی با هم دست دادن دو خوش و بش کردند امیدواریم در فوتبال ما چنین اتفاقاتی رخ بدهد و دنبال کیفیت فنی داخل زمین باشیم نه این بحث‌ها و فشارهای بیرونی برای اینکه اینطور جابجایی در جدول صورت بگیرد.

مربی گل‌گهر در مورد غایبان این تیم برای بازی فردا اظهار داشت: پروسه ریکاوری و آمادگی تاکتیکی ذهنی تیم خیلی سخت شده ولی ما لحظه به لحظه را برنامه‌ریزی کردیم. خدا را شکر با امکانات و کمک باشگاه و مدیریت توانستیم بچه‌ها را ریکاوری کنیم و از لحاظ ذهنی و تاکتیکی آماده بازی کنیم. امیدواریم با تمرکز کافی در بازی حاضر شوند چون بازی پرفشاری است و امیدواریم با موفقیت این بازی را پشت‌سر بگذاریم. متأسفانه میلاد زکی‌پور به خاطر مصدومیت برخوردی در جریان بازی با فولاد در حال حاضر نداریم. او مشغول فیزیوتراپی است خانزاده را هم نداریم اما سایر بازیکنان به چرخه تمرین اضافه شدند امیدواریم فردا برای هر دو تیم بازی خوبی باشد و بازیکنان با سلامتی با این فشردگی لیگ زمین را ترک کنند.

الهویی در مورد وضعیت ایمان سلیمی با توجه به اینکه مصدومیت رباط او برطرف شده و به تمرینات برگشته است، گفت: امیر قلعه‌نویی و باشگاه این فضا را برای سلیمی ایجاد کردند که در دوره بعد از بازتوانی در پروسه تمرین قدم به قدم کار کند برای اینکه آمادگی بازی پربرخورد را داشته باشد. فکر می‌کنم او مسیرش را خوب می‌رود. بازیکن خیلی حرفه‌ایی است. تحت نظر کادر پزشکی و بدنسازی جلو می‌رود فکر می‌کنم برای فصل بعد شرایط خوبی خواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: