پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصادف عجیب وحشتناک به وقوع پیوست.تصادف هولناک خودرو به مرگ منجر شد.تصادف غم انگیز است.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز است.تصادف بیشتر به دلیل عدم مهارت و سرعت بیش از حد و عدم رعایت قوانین و البته کیفیت بد خودروها صورت می گیرد

تصادف خونین در کرج قزوین

محمد جمشیدی، رئیس آتش نشانی کرج: ساعت ۱۱:۴۷ دقیقه چهارشنبه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، مبنی بر برخورد چهار دستگاه تریلی،بنزخاور،پژو ۴۰۵ و سمند در بزرگراه کرج قزوین،عوارضی سابق بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه های ۱۱۰،۱۰۶،۱۰۲،۱۰۱ به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه منجر به محبوس شدن سرنشین خودرو سمند شد که بلافاصله با اعزام اکیپ نجات فرد خارج و تحویل عوامل اورژانس و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

 له شدن پژو پارس در برخورد با هوندای ژاپنی!

تصادف هولناک در کرج

تصادف هولناک پراید یک زن با مردم

یک پراید که دچار انحراف شده بود با مردمی که در صف نان ایستاده بودند برخورد کرد و منجر به زخمی شدن آنها شد.

جزئیات تلخ تصادف در سعادت آباد

برخورد شدید سراتو با یک پیکان وانت پارک شده در محله سعادت‌آباد منجر به مرگ سرنشین و پرتاب راننده بیرون خودرو شد.
ساعت 04:01 بامداد جمعه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر تصادف شدید خودروی سراتو در محله سعادت‌آباد، خیابان هاشمی، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ ایستگاه 124 و تیم امداد و نجات سه را به محل حادثه اعزام کرد.
محمد منصوری؛ افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سراتو پس از برخورد با یک دستگاه خودروی پیکان وانت پارک شده، از مسیر اصلی منحرف و پس از شکستن تیر چراغ برق و یک اصله درخت در پیاده‌رو متوقف شده بود.

تصادف

وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که راننده خودروی سراتو حین تصادف به بیرون پرت و سرنشین دیگر در نیز اتاقک به هم پیچیده خودرو گرفتار شده بود.

منصوری بیان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از قطع جریان برق و قرار دادن علائم هشداردهنده در مسیر، محل حادثه را ایمن‌سازی کردند.

افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، راننده خودروی سواری را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را به همراه سرنشین دیگر این وسیله‌نقلیه برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی متذکر شد: متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی توسط امدادگران اورژانس مشخص شد سرنشین خودروی سواری (مرد 30 ساله) به علت شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است و راننده وسیله‌نقلیه (خانم 25 ساله) به بیرون پرتاب شده به مراکز درمانی انتقال یافت.

تصادف

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیات در پایان وسیله‌نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: