پایگاه خبری خانه فوتبال:

 رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از شبکه‌های پیام‌رسان داخلی اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی می‌کرد، خبر داد.​

سرهنگ علی قهرمان گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و طرح شکایت وی مبنی بر اینکه شخصی با استفاده از شماره تلفن در یکی از پیام رسان‌های داخلی اقدام به ایجاد صفحه‌ نموده و با بارگذاری تصاویر مبتذل بارگذاری موجب آبروریزی من شده است، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پرونده پس از بررسی‌های اولیه و جمع بندی سرنخ‌های موجود و با انجام اقدامات فنی و پلیسی آی‌پی‌های ورودی را استخراج و متهم را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس فتا احضار و پس از بازجویی و تجمیع اطلاعات به دست آمده و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت و عواقب استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عهده شخص صاحب شماره تلفن همراهی که با آن به این شبکه متصل شده‌اند، می‌باشد، کاربران جهت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها شخصا اقدام کرده و رمزهای عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: