پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه تراکتور شرایط بلیت فروشی دیدار با پرسپولیس را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از باشگاه تراکتور، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، روز پنجشنبه (۲۹ اردیبهشت)، ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیط‌های این بازی از ساعت ۱۹ امروز تا ساعت ۱۶ روز پنج شنبه فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم  ticket.tractor-club.com بلیط بازی را تهیه کنند و باتوجه به لینک شدن سایت بلیط فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، تنها افرادی که حداقل ۱۴ روز از زمان دریافت دوز دوم واکسن آنان گذشته است، امکان خرید بلیط بازی را خواهند داشت.

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را دارند؛ به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن 14 روز گذشته باشد، کارت واکسن دیجیتال (دارای QR کد) و کارت ملی به همراه داشته باشند؛ همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

هواداران بدون تهیه بلیط از طریق سامانه، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیط فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است، باتوجه به نبود زیرساخت‌های مناسب در طبقه دوم، بلیط فروشی صرفا برای طبقه اول ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور در شرایطی شرایط بلیت فروشی بازی با پرسپولیس و حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام را اعلام کرده که پیش از این سازمان لیگ اعلام کرد قرار است تمام مسابقات تا پایان لیگ بدون تماشاگر برگزار شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: