پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا رویگری متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران است.رضا رویگری علاوه بر بازیگری در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است.رضا رویگری پسری به نام کیارش رویگری دارد. رضا رویگری برای بار دوم با تارا کریمی ازدواج کرده است.تصاویر جدید رضا رویگری را ببینید.

حرکت عجیب با رضا رویگری در یک جشن لاتی

آخرین خبر/   انتشار ویدئویی عجیب از رضا رویگری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندی است به خاطر شرایط زندگی شخصی‌اش خبرساز شده در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.زمان و مکان ویدیو نامشخص است.
از نکاتی که از این ویدئو مشخص است حضور امین فرزانه تقی دیزج (امین آقا فرزانه) هست که چند سال پیش در برنامه ماه عسل حضور داشت که از گنده لات های قدیمی تهران بود و گفت سال هاست توبه کرده است و به کارهای خیر و... می‌پردازد

تصویر و گفت و گوی جدید رضا رویگری

نیکنام حسینی‌پور گفت: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهادهای دست‌اندرکار فرهنگ و هنر کشور است.
تصویری از رضا رویگری بازیگر مطرح ایرانی که به تازگی از کهریزک به خانه جدیدی که برای او تهیه شده در خانه جدیدش منتشر شد.

رضا رویگری

 رضا رویگری گفت: از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

رضا رویگری گفت: «این قدر برای من و همسرم حاشیه درست نکنید. البته از مردمی که مرا صادقانه دوست دارند، سپاسگزارم و تشکر می‌کنم. برای من و تارا کم حاشیه نساخته‌اند، بنابراین دست‌کم به آن چیزی نیفزایند. من همسرم را دوست دارم و او برایم زحمات کشیده و کار‌های زیادی کرده است.»

 رضا رویگری، بازیگر سینما و خواننده سرود خاطره‌انگیز «الله الله» دو هفته پیش در پی یک دوره بیماری به آسایشگاه کهریزک منتقل شد و چند روزی است که با تهیه منزل مسکونی توسط برخی چهره‌ها و سازمان‌ها از این آسایشگاه مرخص شده است.

در ادامه گفت‌وگو با رضا رویگری پس از مرخص شدنش از بیمارستان را بخوانید.

وضع جسمی‌تان این روز‌ها چگونه است؟

به لحاظ جسمی در وضع بهتری قرار دارم. فیزیوتراپم قول داده که طی یک ماه پیش رو مرا راه بیندازد.

از بازی در فیلم شادروان چقدر راضی بودید؟ با توجه به اینکه نقش کوتاهی در این فیلم داشتید، از نقش آفرینی در این فیلم رضایت خاطر دارید؟ بازی در این فیلم انتخاب خودتان بود یا به شما پیشنهاد شد و شما آن را پذیرفتید؟

یک کار‌هایی را آدم ناچار است انجام دهد، وگرنه نقش کوتاه را تا بازیگر بخواهد بازی کند و دریابد تمام شده. به عنوان بازیگر تا بیایید کاراکتر را پیدا کنید به پایان رسیده است. نه پولش پول است و نه نقشش دیده می‌شود.

خودتان فیلم شادوران را دیده‌اید؟

واقعیتش من به طور کامل فیلم «شادروان» را ندیده‌ام، اما باید بگویم که از اطرافیان و دوستانم شنیده‌ام که فیلم خوبی از آب در آمده است.

پایتان که از قبل قدری مشکل داشت در چه وضعی است؟

وضع پایم هم خدا را شکر بهتر شده. اما به گمانم تا یک ماه دیگر بتوانم قدری راه بروم.

اگر باز هم به شما کار کوتاه پیشنهاد شود قبول خواهید کرد؟

بستگی به خیلی چیز‌ها دارد. به گمانم بخش کوتاه و بلند وجود ندارد، اما هنرپیشه بزرگ و کوچک داریم که نقش کوتاه و بلند را می‌پذیرد یا نمی‌پذیرد. اگر کار کوتاهی به من پیشنهاد شود، انجام خواهم داد به شرط اینکه کل کار دلخواهم باشد. در مجموع نقشی که می‌خواهم بازی کنم باید قابل ارائه باشد.

از نظر شما چنین نقشی باید چه ویژگی یا ویژگی‌هایی داشته باشد؟ منظورتان از قابل ارائه بودن در وهله اول چیست؟

باید دیالوگ‌های خوبی داشته باشد.

درخواستی از مردم و طرفدارانتان دارید؟

مردم که محبتشان را به انحای مختلف به من ثابت کرده‌اند.

در حال حاضر پرستار دارید؟

بله، از کهریزک هم یک هفته‌ای است که مرخص شده‌ام.

وضع روحی و در مجموع روحیاتتان چگونه است؟

از نظر روحی در مجموع فراهم نیستم. بعضی‌ها بی انصافی می‌کنند و بدون اینکه بدانند که کی به کی است و زندگی من چگونه است من و همسرم را قضاوت می‌کنند.

برای آن‌هایی که حاشیه سازی می‌کنند چه پیامی دارید؟

این کار درست نیست. تارا (تارا کریمی همسر رضا رویگری) دست‌کم ۱۰ سال کنارم بوده و با من زندگی کرده. او به نوبه خود زحمتش را برای من کشیده. خواهشم از برخی‌ها این است که قضاوت نادرست و دخالت نکنند. سرک کشیدن در زندگی دیگران اصلاً کار درستی نیست. من به طور معمول به همین روال حاشیه دارم دست‌کم به آن اضافه نکنند. طی این مدت کوتاه حاشیه‌سازی‌های زیادی علیه من و همسرم شد که واقعاً مرا ناراحت و اندوهگین کرد.

پیامتان به طرفدارانتان چیست؟

تشکر می‌کنم و از آن‌ها بابت همه همدردی‌ها و همراهی‌ها و مساعدتشان سپاسگزارم. باور کنید اگر مجالی داشتم دوست داشتم نکته‌ها و سخنان ناگفته زیادی را بگویم که برخی‌شان اصلاً به صلاح نیست که عنوان شود. از گفتن آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنم و سعی می‌کنم همه‌شان را ببخشیم.

رضا رویگری به خانه رفت

گزارشی از پشت پرده ویدیویی کهریزک رضا رویگری از زبان رضا رویگری و همسرش را ببینید.

زندگی شخصی رضا رویگری

رضا رویگری رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند. کریمی که ۲۶ ساله است و ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است در گفتگویی درباره ماجرای آشنایی خود و این هنرپیشه خوش مشرب سخن گفته است. وقتی برای استقبال رفتم با رضا آشنا شدم. تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده است.

با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی‌دانسته وی بازیگر است؛ می‌گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی‌شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه‌ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم. پدرم مخالف ازدواجمان بود.
تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت؛ درباره مخالفت‌های والدینش با این ازدواج بیان می‌کند: پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می‌گفت چه اتفاقی افتاده؟ تو که برنامه دیگری برای زندگی‌ات داشتی و نمی‌خواستی ازدواج کنی! اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج حذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

رضا رویگری

رضا یک خانه داشت که آن را هم برای اینکه پسرش به زندان نیفتد فروخت این زن جوان درباره وضعیت اقتصادی رویگری هنگام ازدواج با وی بیان کرد: زمانی که من با رضا ازدواج کردم تنها با یک حلقه ازدواج کردیم. رضا یک خانه داشت که آن را هم بابت اینکه پسرش به خاطر عدم پرداخت مهریه به زندان نیفتد فروخت. حتی خانه‌ای که در آن ساکن هستیم اجاره‌ای است.

زندگی هنری رضا رویگری

رضا رویگری بازیگری را با اجرا در یک تئاتر شروع کرد، وی میگوید در این نمایش بازیگری را احتیاج داشتند که هم توانایی خواندن آواز داشته باشد و هم بتواند بازی کند، که من این نقش را قبول کردم و از همین طریق وارد عرصه بازیگری شدم.

قبل از انقلاب در چند تئاتر مانند : ساموئل خاچیکیان کارگردان در سال 1352 در سریال چنگک بازی کرد، سپس بعد از انقلاب هم در سال 64 با سریال محله بهداشت دوباره به تلویزیون ملی بازگشت.

رضا رویگری

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، خوانندۀ سرود معروف «ایران ایران» دراول انقلاب می باشد.

رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی میشود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند.
ازدواج  و طلاق رضا رویگری

رضا رویگری همسر اول رضا رویگری فرشته میرهاشمی است،حاصل ازدواج اول رضا رویگری با فرشته میرهاشمی، پسرش کیارش رویگری متولد ۱۳۵۳ و یک نوه دختر 8 ساله است. اما در سال ۱۳۹۳ از همسر اول خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شد؛

رضا رویگری

در ازدواج دوم خود، با دختری که ۴۳ سال از خودش کوچک‌تر است ازدواج کرده‌است. گفتنی است همسر دوم وی، تارا کریمی، در ۲۳سالگی با وی مزدوج شد.

«از کودکی اطلاعات هفتگی در خانه ما بود، همیشه شنبه ها دم کیوسک منتظر بودم تا مجله بیاد و با ولع مطالبش را بخوانم. سالهای دور، یادش به خیر. این روزها دیگر وقت مطالعه ندارم.»

رضا رویگری

بیوگرافی همسر اول رضا رویگری

میر هاشمی می گوید از کودکی علاقه زیادی به درس خواندن داشت او میگوید اولین آموزگار زندگی ام مادرم بود که درس عشق و ایثار را از او گرفتم. میترا میرهاشمی از پنج سالگی به مدرسه رفت و از ۱۴ سالگی تدریس را آغاز کرد و بدین گونه یه مادرش نیز کمک میکرد.

وی دارای فوق لیسانس معماری از دانشگاه تهران، فوق لیسانس شهرسازی و دکترای روان شناسی را از کالیفرنیا است، او میگوید:

در تمام سال های تحصیلم کار کردم و درس خواندم و برای «سازندگی» خودم قدم برداشتم. مقصدم در زندگی «تاثیرگذاری» و «سازندگی» در زندگی انسان‌ها بوده است به همین خاطر با علاقه‌ای که به مردم داشتم و با ایمان به انسان‌ها و گوهر وجود و توانایی‌هایشان در سال ۱۳۶۸ برنامه‌های آموزشی تجربی «بنیان» را پایه‌گذاری کرده و به تدریج «متد بنیان» را جهت «موفق و موثر بودن در زندگی» و تنظیم رابطه با خود و دیگران طرح کردم و در برنامه‌ها، دوره‌ها و سمینارهای بنیان ارائه دادم.
«متد بنیان» تکنیک ساده‌ای را در اختیار شخص قرار می‌دهد که در مراجعه با هر پدیده‌ای نسبت به برداشت‌ها و رفتارهای خود آگاه بوده و به آنها احاطه داشته باشد و با تمیز و تشخیص، با حال و احوال روحیه سازنده، اقدام سازنده‌ای را انتخاب کرده تا نتیجه مطلوب را ایجاد کند. بنیان، اولین برنامه آموزشی تجربی جهت رشد و موفقیت در خارج از کشور در ایران می‌باشد.

در مدت ۲۲ سال گذشته عده بسیار زیادی در برنامه‌ها و در کشورهای مختلف شرکت کرده‌اند. در حال حاضر کارم در ایران متوقف شده است که امیدوارم با نیت خیری که مسئولان در این مورد دارند برنامه‌هایم در ایران تدوین شده ارائه گردد. ایمان دارم که خیری در پیش است و به این پدیده هم خوشامد می‌گویم.

رضا رویگری

بیوگرافی همسر دوم رضا رویگری

تارا کریمی متولد 1368 در شیراز است و مدتی رو برای انجام کارهای مدلینگ در خارج از کشور سپری میکرد، تارا کرمی با اختلاف سنی 43 سال در سال 92 با رضا رویگری ازدواج کرد،

ماجرای آشنایی تارا کریمی با رضا رویگری 

رضا رویگری تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی دانسته وی بازیگر است می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

وی ادامه می دهد:واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد و برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشین ها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.
تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط 23 سال داشت درباره مخالفت های والدین اش با این ازدواج بیان می کند:پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی خواستی ازدواج کنی. اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی ها می گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

رضا رویگری

فیلم های سینمایی رضا رویگری

آخرین مهلت (۱۳۶۸)

دخترم سحر (۱۳۶۸)

رانده شده (۱۳۶۸)

شب بیست و نهم (

قرنطینه (۱۳۸۶)

مجنون لیلی (۱۳۸۶)

جنایت و جنحه (۱۳۸۴)

ستاره‌ها ۱: ستاره می‌شود (۱۳۸۴)

بوتیک (۱۳۸۲)

شک (۱۳۸۰)

مسافر ری (۱۳۷۱۳۶۸

رفقای خوب (۱۳۹۳)

قرار بعدی همان‌جا (۱۳۹۲)

راه بهشت (۱۳۹۰)

موج سوم (۱۳۸۷)

چشمک (۱۳۸۷)

دل شکسته (۱۳۸۷)۹)

جوانی (۱۳۷۷)

شیخ مفید (۱۳۷۴)

خوش خیال (۱۳۷۱)

سرزمین آرزوها (۱۳۶۶)

غریبه (۱۳۶۶)

کانی مانگا (۱۳۶۶)

اجاره‌نشین‌ ها (۱۳۶۵)

یوزپلنگ (۱۳۶۴)

رضا رویگری

عقاب‌

بلوف (۱۳۷۲)

صداست که می‌ماند (۱۳۹۰)

اخراجی‌ ها ۳ (۱۳۸۹)

شور شیرین (۱۳۸۸)

زمهریر (۱۳۸۸)

آلما (۱۳۷۱)

طعمه (۱۳۷۱)

ماه عسل (۱۳۷۱)

مردی در آینه (۱۳۷۱)

افسانه مه پلنگ (۱۳۷۰)

خانه خلوت (۱۳۷۰)

دیدار در استانبول (۱۳۷۰))

وسوسه (۱۳۶۸)

شاخه‌ های بید (۱۳۶۷)

مجموعه‌های تلویزیونی رضا رویگری

عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)

به کجا چنین شتابان ( 1388)

۱ – موج سوم (۱۳۸۷)

۲ – مجنون لیلی (۱۳۸۶)

رضا رویگری

خوانندگی رضا رویگری

۱ – دخترم سحر (۱۳۶۸)

۲ – فریاد مجاهد (۱۳۵۸)

۳ – ساعت فاجعه (۱۳۵۱)

منبع:خبرگزاری پارسینه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: