پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسطوره باشگاه رم در تلاش برای انتقال ستاره یوونتوس به رم است.
به گزارش خبرگزاری فارس، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس بعد از 7 سال درخشش برای تورینی ها در نهایت از این تیم جدا شد و اکنون به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود.
اینتر یکی از مشتریان اصلی دیبالا به شمار می آیند و بسیاری از رسانه‌های ایتالیا از توافق شفاهی این بازیکن با نراتزوری خبر دادند.

اما فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه آ.اس رم امیدوار است تا دیبالا را راضی کند تا به جالوروسی ملحق شود. تونی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: باید ببنیم می توانیم دیبالا را به رم بیاوریم. من با دوشنبه آینده دیداری دارم امیدوارم بتوانم راضی‌اش کنم.

وی افزود: به میلان می روم تا در یک بازی خیریه شرکت کنم. در این بازی دوستانه با دیبالا دیدار خواهم کرد و برخی از نصیحت‌ها را به او می‌دهم. تلاش می‌کنم تا او را برای امضای قرارداد با رم قانع کنم.

گلادیاتور درباره راهیابی رم به فینال لیگ کنفرانس اروپا، گفت: مورینیو قهرمانی های زیادی را کسب کرده و هیچکس مثل او نمی‌داند که چطور در فینال های اروپا بازی کنند. این جام لیگ قهرمانان اروپا نیست ولی باید به این تورنمنت احترام گذاشت و باید قهرمانی را کسب کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: