پایگاه خبری خانه فوتبال:

فدراسیون فوتبال 2 برنامه را برای سفر تیم ملی به کانادا در نظر گرفته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است 16 خرداد در نخستین بازی دوستانه خود پیش از جام جهانی 2022 قطر در ونکوور به مصاف کانادا برود.
فدراسیون فوتبال جهت اخذ ویزای ملی پوشان برای این سفر دو راهکار در نظر گرفته است. راهکار ابتدایی این است که تیم ملی پس از پایان لیگ برتر با حضور تمامی نفرات به استانبول رفته و با یک روز تمرین و انجام کارهای اداری مربوط به انگشت نگاری از ترکیه عازم فرانکفورت شده و سپس به کانادا برود. 

برنامه دوم هم اینکه بازیکنان لژیونر و نفرات لیگ برتری روز 5 خرداد راهی استانبول شوند و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مربوط به دریافت ویزا جمعه شب به تهران بازگردند. طبق این برنامه لژیونرها پس از بازگشت تیم ملی به تهران، تا دوشنبه هفته آینده تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنند و نفرات لیگ برتری هم پس از اتمام این رقابت‌ها، به جمع بازیکنان حاضر در اردو اضافه می‌ شوند تا تیم 9 خرداد به فرانکفورت و از آنجا به ونکوور برود.

البته با توجه به اینکه شرایط لازم برای تمرین کردن تیم ملی در استانبول و در ادامه سفر از ترکیه به آلمان هنوز نهایی نشده است، ظاهرا راه حل دوم معقول تر است و به همین دلیل قرار است در جلسه‌ای که فردا برگزار خواهد شد، این موضوع در دستور کار قرار بگیرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: