پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: هنوز برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال مشخص نیست و در حال بررسی هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی در مورد آخرین وضعیت برنامه تیم ملی پس از لغو بازی اکوادور اظهار داشت: هنوز حریف جدیدی انتخاب نشده، اما با گزینه‌هایی در حال مذاکره هستیم. نمی‌توانیم نام ببریم چون همه چیز خراب می‌شود. امروز در مورد برنامه‌ سفر به کانادا بحث و بررسی کردیم، اما هنوز هیچ کدام قطعی نشده است.
وی در مورد اینکه جه زمانی لژیونرها اضافه می‌شوند و تیم ملی به ترکیه می‌رود، گفت: هنوز زمانی برای رفتن به ترکیه قطعی نشده است. یک سری بازیکنان لیگ‌هایشان تمام شده و باید زودتر خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم ملی معرفی کنند. در مورد لیگ خودمان هم با صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم، امکان این وجود ندارد که بازی‌ها یک مقدار جابجا شوند. در این زمینه سعی کردیم از مربیان کمک بگیریم. با آنها صحبت کردیم تا اگر یک زمانی مشخص شد که برای گرفتن ویزا به کشور ترکیه برویم، همکاری و ارتباط داشته باشند.

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی می‌شود که شاید بازی با کانادا هم لغو شد گفت: ‌هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در همین مورد صحبت کردیم و چیزی به قطعیت نرسیده است.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه به نظر شما مشکل کجاست،  عنوان کرد: دبیر کل و یا سرپرست فدراسیون باید در این مورد صحبت کنند.

استیلی در مورد اینکه آیا مشکلی برای دریافت ویزای کانادا دارید گفت: خیر، آنها یک زمانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای دریافت ویزا به ما اعلام کردند.

وی در مورد اختلاف درآمدی که برای بازی با کانادا عنوان می‌شود، گفت: آیا در این 10 سال ما توانسته‌ایم از بازی‌های دوستانه پولی را‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کنیم؟ همیشه پول داده‌ایم یا گرفته‌ایم؟

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا با نیوزیلند هم در حال مذاکره هستید یا خیر، گفت: خیر، قبلا مذاکره کرده بودیم اما اسکوچیچ چون موافقت نکرد این موضوع منتفی شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: