پایگاه خبری خانه فوتبال:

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران :ساعات کاری ادارات استان تهران امروز ۱۲ اعلام شد

معاون استانداری تهران گفت: ادارات از ساعت ۱۲ امروز تعطیل هستند.

معاون استانداری تهران با اعلام برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: ادارات سراسر استان تهران از ساعت 12 تعطیل هستند.

وی همچنین از لغو بازی فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و پدیده خبر داد.

رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک وضعیت هوا از بعدازظهر، گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

دکتر عباس شاهسونی با اشاره به آلودگی هوای امروز پایتخت، گفت: درحال حاضر شاخص کیفیت هوای پایتخت در محدوده بسیار ناسالم است و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود این شرایط در بعد از ظهر تشدید شده و به محدوده خطرناک وارد شویم و درعین حال شهرستان‌های استان تهران هم عمدتا در مناطق غربی شامل اسلامشهر، باقرشهر و... در وضعیت خطرناک هستند و بر همین اساس هم سلامت افراد در این مناطق در خطر است، وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

وی افزود: در این شرایط توصیه ما این است که گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی و عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان در فضای شهر تردد نداشته و سایر افراد هم در صورت لزوم به تردد، از ماسک استفاده کنند و ساعت حضور خود در فضای آزاد را کاهش دهند.

شاهسونی تاکید کرد: تاکید دیگر ما عدم انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است. مردم در خانه بمانند و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندند تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد. در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس‌خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: