پایگاه خبری خانه فوتبال:

اتفاق هولناک و ریزش ساختمان ده طبقه در آبادان. ریزش ساختمان نوساز که در خیابان امیری(امیرکبیر )آبادان قرار دارد کمی عجیب است.متروپل نام این مرکز اداری و تجاری است که ریزش ساختمان آن مصدومان و متاسفانه کشته داشته است.مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره آخرین جزییات ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۳۰ به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد و تا کنون سی و هشت نفر از اجساد پیدا شده است

فیلمی جانسوز از ناله وشعرخوانی پدری که فرزندانش در زیر ریزش ساختمان ماندند

لحظه ریزش ساختمان بر سر کافه مری

جزئیات شناسایی جسد مالک متروپل بعد از ریزش ساختمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تأیید هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.
صادق جعفری چگنی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببان حادثه از سوی مرجع قضائی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

وی گفت: با توجه به کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج مترو پل و یکی از متهمان اصلی پرونده در البسه یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بوده، دستورات مقتضی برای تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تأیید قرار گرفت.

خروج اجساد از زیر آوار ریزش ساختمان متروپل

اعزام 50 امدادگر به همراه سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه شماری مجروح ‌و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شد‌.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان فرو ریخت. طبق گزارش خبرنگار تسنیم از محل حادثه، به دلیل ریزش بخش‌هایی از ساختمان 10 طبقه اداری - تجاری متروپل، برای ایمن سازی، خیابان اصلی امیری آبادان مسدود شد.

به گفته اهالی این منطقه، در این حادثه شماری مجروح شدند و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است و طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم ‌ساختمان به صورت کامل تخلیه شده است و طبق گفته اهالی، شدت این حادثه به قدری بود ‌که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند.  

پنج آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس درحال امداد‌رسانی به حادثه دیدگان است و آتش‌ نشانان در محل حضور دارند و هنوز ابعاد کاملی از حادثه و علت آن در دست نیست.  

اعزام 4 تیم امدادی از ‌خرمشهر، ماهشهر و شادگان به محل حادثه

شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان در این ارتباط با بیان اینکه ‌ساعت 12:30 امروز دوم خرداد ماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان تجاری 10 طبقه متروپل در شهرستان آبادان منطقه ته لنجی امیری اعلام شد، اظهار داشت: چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با 2 تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودروهای ست‌نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن سازی صحنه آغاز شده است.

‌وی تصریح کرد: تیم واکنش سریع استان و همچنین بیش از 50 نیروی امدادی از شهرهای همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده باش هستند.

تصاویر هوایی از ریزش ساختمان متروپل

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: