پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشید اسماعیلی هافبک و وینگر باشگاه العربی قطر، مورد توجه باشگاه سابق خود استقلال تهران قرار گرفته است.
​فرشید اسماعیلی هافبک ۲۸ ساله بندر کنگی در ابتدای این فصل، پس از ۶ فصل حضور در جمع آبی های تهرانی، به العربی قطر پیوست. اسماعیلی در ۱۲۲ بازی برای استقلال موفق به زدن ۲۲ گل شد. او هافبک مورد علاقه اکثر مربیانی بود که در زمان حضور وی در جمع آبی پوشان، سکان هدایت این تیم را برعهده گرفتند.
شاید بهترین عملکرد فرشید را زیر نظر شفر در فصل ۷-۹۶ شاهد بودیم. او آن زمان در کنار هافبک هایی نظیر سرور جپاروف و داریوش شجاعیان عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد. شیرین ترین خاطره هافبک سابق آبی ها مربوط به دربی ۸۴ می شود. جایی که او گل اول تیم خود را به زیبایی به ثمر رسانده و پاس گلی معرکه به علی قربانی داد. از قضا تلخ ترین خاطره او در استقلال هم مربوط به شهرآورد می شود. از دست دادن پنالتی سرنوشت ساز و آن ضربه چیپ عجیب مقابل علیرضا بیرانوند.
​روز گذشته خبری منتشر شد که اسماعیلی یک میلیارد از مطالبات خود را به استقلال بخشیده است. این در حالی است که باشگاه استقلال حدود ۲ میلیارد به هافبک پیشین خود پرداخت کرد تا پرونده این ستاره هم بسته شود.

در همین راستا اسماعیلی که روزهای بدی را نیز در باشگاه فعلی خود العربی قطر سپری نمی کند، مورد توجه کادرفنی استقلال قرار گرفته و هیچ بعید نیست که در روزهای آتی پیشنهاد رسمی برای جذب او ارسال شود. از اطراف باشگاه استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی سرمربی موفق آبی ها نیز به بازگشت اسماعیلی چراغ سبز نشان داده است. شنیده ها حاکی از آن است که خود اسماعیلی هم در سال جام جهانی و برای بیشتر دیده شدن، از پیشنهاد احتمالی استقلالی ها استقبال خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که هافبک گذشته آبی ها چه واکنشی به علاقه استقلال نشان خواهد داد. آیا اسماعیلی دوباره لباس آبی استقلال را به تن می کند یا به کارش در العربی ادامه خواهد داد؟ استقلال در فصل جاری علی رغم کسب قهرمانی در لیگ برتر، در پست هافبک بازیساز با مشکل رو به رو بود. مسلما بازگشت اسماعیلی می تواند تا حدی از دغدغه های فرهاد مجیدی و کادرش کم کند.

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: