پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ضمن تبریک به استقلال بابت قهرمانی در بیست و یکمین دوره لیگ برتر، مطالبی را هم مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر که سابقه سه قهرمانی در لیگ برتر همراه با استقلال را دارد و با پنج قهرمانی، پرافتخارین مربی کشورمان در این مسابقات است در پیامی اینستاگرامی قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی را در بیست و یکمین دوره لیگ برتر تبریک گفت.

متن پیام قلعه نویی به شرح زیر است: 

حرف اول تبریک به قهرمان لیگ فوتبال ایران استقلال است که در تاریخش هیچ جامی خالی نیست و همیشه پس از سختی‌ها با قدرت برمی‌گردد. این تبریک متعلق به هواداران، مدیریت و کادرفنی باشگاه استقلال است که در تمام فصل با ثبات کار کردند و به موفقیت رسیدند.

بزرگنمایی و حیثیتی کردن اتفاقات بین باشگاه استقلال  و گل گهر نیز از اذهانی می‌آید که چند سالی است بخل، حسادت و کینه را تبدیل به سنگ کرده‌اند تا چهره دیگری از استقلال نشان دهند. به همین دلیل در این سال‌ها با وجود پیشنهاد بازگشت دور ایستاده‌ام و همیشه فاصله خود را حفظ کرده‌ام تا شائبه ای به وجود نیاید و این نام بزرگ را همیشه در قلب خود نگه داشتم و گمان می‌کنم با این کار هیچکس نمی‌تواند استقلال را از من بگیرد.

جام‌هایی که با حضور من در استقلال کسب شده نیز امروز در ویترین باشگاه استقلال است و در خانه من نیست و زیر سوال بردن آنها کمکی به استقلال نمی‌کند و تنها نفرت می‌سازد. در همین استقلال و کنار بزرگانش آموختم که تعهد داشتن به کاری که انجام می‌دهیم از عشق مهم‌تر است و آنچه در باشگاه پرتوان گل‌گهر انجام دادم، وظیفه من بود و هست. برایم فرقی نمی‌کند چه کسی از انجام وظیفه من رنجور می‌شود.

قبل تر این موضوع را در سپاهان، ذوب آهن و تراکتور که بیشترین آسیب را از جریانی مشخص در فوتبال ایران خوردند، ثابت کردم و بدون محافظه‌کاری و ملاحظه پیدا و پنهان فریاد زدم و کم تهمت و ناسزا نشنیدم.

ناسزاهایی که گاه تحملشان از توان بیرون بود و متاسفانه در این سال ها فضای مجازی بسیار کدر و آزاردهنده شده است و به همین خاطر مدتی از این فضا هم فاصله گرفتم. اگرچه می‌دانم عمر ناسزاها هم به اندازه عشق ورزیدن‌ها در دنیای فوتبال کوتاه است و گاهی این ناسزاها از دهان کسانی بیرون می‌آید که روزگاری شما را دوست داشتند. پس چه بهتر که همه پای تعهد و شرافت‌مان بایستیم."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: