پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بهتر بود عزیزی خادم به این مجمع می‌آمد و از خودش دفاع می‌کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: یک سری موارد، بندها و ابهاماتی بود که امروز باید در مجمع مطرح می‌شد. یکی از معضلاتی که سه چهارسال بلاتکلیف مانده، مباحث مالی است. حسابرسی نشده و بازرس قانونی تایید نکرده است. حتی هیات رئیسه و فدراسیون‌های سال‌های قبل هم این‌ها را تایید نکرده‌اند. این مساله خیلی برای فدراسیون ما بد است که متاسفانه چنین اوضاعی دارد. اما ماجدی و کامرانی‌فر قول دادند پیگیر شوند که در یک مجمع فوق‌العاده جبران شود و قبلی ها امضا کنند تا کار قانونی شود.

وی افزود: از طرفی عزل رئیس قبلی فدراسیون بود که مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به موارد و مطالبی که مطرح کردند و کمیته استیناف هم رای داده بود. متاسفانه نتوانست بیاید. ولی بهتر بود به این مجمع می‌آمد و از خودش دفاع می‌کرد. اگر مسائل حضورا مطرح می‌شد به نظرم قشنگ تر بود اما نشد. موارد مهم دیگری مانند عزل 4 عضو هیات رئیسه بود که به انتخابات رسید و همه اعضا رای خودشان را دادند. الان شمارش می‌شود که تکلیفش مشخص شود. باید برای سرنوشت فوتبال کشور فکری اساسی شود. این زیبنده فوتبال ما نیست که در مدت کوتاهی 4 رئیس فدراسیون عوض شوند. این اتفاق همه برنامه ها را به هم می‌ریزد و هیچ برنامه‌ای وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص اینکه آیا جواد نکونام فصل آینده هم سرمربی تیم فولاد خوزستان خواهد بود، اظهار داشت: قطعا به دنبال همین هستیم. او قطعا هست و قرارداد هم دارد. به صورت محکم پیگیر هستیم تا برای تقویت بازیکنان جدید را اضافه و تیم قدرتمندی را برای لیگ آینده و لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. به عنوان تنها نماینده فوتبال کشورمان در آسیا حضور داریم. سرگروه شدیم و به مرحله بعد رفتیم. ان‌شاالله بتوانیم آنجا هم دفاع خوبی داشته باشیم.

وی در مورد شایعه حضور نکونام در استقلال با توجه به صحبت‌هایی که در مورد جدایی مجیدی مطرح شده، گفت: صددرصد تکذیب می‌کنم. چه کسی این را گفته؟ خودتان می‌گویید شایعه، به این شایعات زیاد توجه نکنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: