پایگاه خبری خانه فوتبال:

سایت اسپانیایی از علاقه بارسلونا به خداحافظی مدافع باسابقه خود خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه این روزها در صدر اخبار رسانه‌های اسپانیایی به دلیل بی‌اخلاقی قرار گرفته و همچنین مشخص نیست که آینده او چگونه پیش می‌رود.
از ماه‌های قبل صحبت‌هایی در خصوص خداحافظی احتمال او از فوتبال در تابستان به گوش می‌رسید ولی هنوز پیکه تصمیم خود را علنی نکرده است.

به نقل از اونزه‌تی‌وی3 ، بارسلونا نیز علاقه دارد تا جرارد پیکه در این تابستان از فوتبال خداحافظی کند زیرا این باشگاه نمی‌تواند از پس حقوق او در 2 سال آینده برآید. طبق گزارش‌ها جرارد پیکه در صورت ماندن در دنیای فوتبال باید از بارسلونا 80 میلیون یورو دستمزد بگیرد که برای این تیم با توجه به کیفیت کنونی پیکه، این مبلغ بسیار هنگفت است.

بارسلونا به شدت مشکلات مالی روبه‌رو است و هنوز نمی‌تواند خریدهای مد نظر خود مثل لواندوفسکی را انجام دهد. لاپورتا تصمیم گرفته که با CVC (شرکت پخش کننده که تا 50 سالِ آینده 8 درصد از حق پخش لالیگا را دریافت کند) قرارداد امضا کند ولی هنوز این تصمیم قطعی نشده است.

آبی‌اناری‌ها که در این تابستان به احتمال فراوان دمبله را نیز از دست خواهد داد ، علاقه دارد پیکه را نیز به خداحافظی نزدیک کند تا بتواند از دستمزدهای بالای این 2 بازیکن برای خرید و بهبود شرایط مالی بهره ببرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: