پایگاه خبری خانه فوتبال:

اللهیار صیادمنش به تازگی عکسی از همسر خود منتشر کرده است.رابطه اللهیار صیادمنش و همسرش خیلی بی سر و صدا و دور از چشم رسانه ها آغاز شده بود. همسر اللهیار صیادمنش خانمی اهل ترکیه است و در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند.اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی ایران از استقلال به فنرباغچه ترکیه و زوریای اوکراین  رفت و هم اکنون اللهیار صیادمنش بازیکن محبوب تیم هال سیتی لیگ جزیره می باشد.

هواداران هال سیتی از مهاجم تیم ملی ایران در فصل جدید چمپیون شیپ انتظار زیادی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «the72» انگلیس در گزارشی درباره نقل و انتقالات تابستانی هال سیتی و دو خرید احتمالی باشگاه انگلیسی خبر داد.

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان یکی از دو خرید احتمالی هال سیتی است. ستاره ایرانی 6 ماه به صورت قرضی برای تیم انگلیسی بازی کرد و بعد از آن رضایت سران باشگاه انگلیسی را برای خرید دائمی اش از فنرباغچه جلب کرد.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی هواداران هال سیتی منتظرند ستاره ایرانی در فصل جدید چمپیون شیپ درخشش بیشتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

هواداران هال سیتی منتظر هستند تا صیادمنش موتور خط حمله تیم را روشن کند و به گلزنی بیشتر خط حمله تیم انگلیسی کمک کند.

صیادمنش در نیم فصل حضورش در هال سیتی به دلیل مصدومیت های زیاد تنها 12 بازی انجام داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند. البته مهاجم ملی پوش ایرانی در اکثر بازی ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و فرصت چندانی برای عرض اندام نداشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: