پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: حادثه خروج قطار در ساعت ۵:۳۰ صبح اتفاق افتاد. خروج قطار مسافربری در مسیر طبس - یزد بود. در محدوده ایستگاه مزینو خروج قطار از ریل واقع شد.

ببینید جرثقیل کمک رسان به قطار حادثه دیده خود دچار حادثه شد


وی با بیان اینکه این منطقه در شهرستان طبس استان خراسان جنوبی واقع شده، گفت: دوتیم از امدادگران هلال احمر به محل حادثه خروج قطار که در محدوده کیلومتر ۵۰محورطبس قرار دارد اعزام شدند.
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برابر گزارش اولیه خروج قطار پنج واگن‌ از ریل خارج شده است، گفت: علاوه بر امدادگران اعزام شده، هماهنگ شد تا سه فروند بالگرد از بیرجند، مشهد و یزد به محل اعزام شوند.
همچنین مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز در این باره به ایسنا گفت: سه بالگرد اورژانس به همراه 10 آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

فرماندار طبس: واگن‌ها هنوز واژگون است و باید به وسیله جرثقیل روی ریل قرار بگیرند.

برخی اجساد مربوط به حادثه قطار طبس - یزد از ریل، قابل شناسایی نیست/ قطع دست و پا داشته‌ایم

سید ابوالحسم میرجلیلی - مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی: علت این حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن قطعا اعلام خواهد شد.

وزیر کشور راهی محل حادثه قطار مسافری طبس شد

احمد وحیدی صبح چهارشنبه در تماس تلفنی با جواد قناعت ضمن گرفتن آخرین گزارش‌ها از حادثه واژگونی قطار مسافری در طبس، از استاندار خواست به سرعت خود را به محل حادثه برساند.

تسلیت و دستور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی برای رسیدگی به  آسیب‌دیدگان حادثه قطار مسیر مشهد به یزد

رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به دهک‌بندی‌ها در اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه‌سازی یارانه‌ها، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مأموریت داد با تعیین یک تیم کاری به سرعت دهک‌بندی‌ها بررسی شوند و تاکید کرد که در پرداخت یارانه باید به عدالت عمل کرد.

رئیس جمهور همچنین با اظهار تاسف از رخداد خارج شدن قطار از ریل در مسیر مشهد به یزد، درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان را در این حادثه تسلیت گفت و دستوراتی برای تسریع در رسیدگی به علل این واقعه و رسیدگی به مجروحان و بازماندگان درگذشتگان آن صادر کرد.

تصاویر جدید از حادثه قطار مشهد

خروج قطار

خروج قطار

خروج قطار

خروج قطار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: