پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیس طی فصل اخیر با ضعف عمده ای در چند پست روبرو بود. خط آتش سرخپوشان یکی از پست هایی به شمار می آمد که به زعم اکثر کارشناسان زهر آن چنانی نداشت. عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، حامد پاکدل و شرزود تمیروف مهاجمان هدف پرسپولیس در این فصل بودند. به جز عبدی( آن هم با اغماض) سایر مهاجمان عملکرد و آمار مطلوبی نداشتند. تعداد گل های این ۴ بازیکن در لیگ بیست و یکم حتی دو رقمی هم نشد.

تمام این اتفاقات باعث شده که یحیی گل محمدی به فکر جذب یک فوروارد کارکشته در روزهای آتی باشد. یکی از گزینه های غیرمنتظره پرسپولیس، کریم انصاری فرد است. مهاجم کهنه کار آ.ا.ک آتن پس از مدت ها حضور در خارج از کشور، این روزها وضعیت خوب و به سامانی در تیم کنونی خود ندارد.

روند ناخوشایند کریم در آتن موجب شده که برخی خبرگزاری های یونان نیز از احتمال فسخ قرارداد و جدایی او سخن بگویند. انصاری فرد طی فصل گذشته، در ۳۵ بازی برای باشگاه یونانی فقط ۵ گل به ثمر رسانده است. عملکرد ناموفق مهاجم اردبیلی در تیم فعلی، شایعه جدایی را قوت بخشیده است.

شنیده ها حاکی است از آن است که انصاری فرد از شرایط فعلی خود در آتن اصلا رضایت ندارد و ممکن است که در سال جام جهانی، قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشد.

نیاز پرسپولیس به یک مهاجم شش‌دانگ و همینطور سابقه حضور کریم در جمع سرخپوشان، او را به گزینه ای جذاب برای پرسپولیس تبدیل کرده است. البته دو عامل می تواند مانع از این انتقال هیجان انگیز شود. از یک سو سن نسبتا بالای انصاری فرد در میان است و از سمت دیگر بحث همسر او مطرح است. همسر کریم انصاری فرد یونانی است و تمایل او برای ماندن در این کشور، کار را برای بازگشت احتمالی سخت خواهد کرد.

باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان پرسپولیس در روزهای پیش رو برای جذب لژیونر ۳۲ ساله آ.ا.ک آتن اقدام خواهند کرد یا به سراغ گزینه های دیگر بازار می روند. در صورت برطرف شدن موانع مذکور، شاید کریم را در فصل جدید با لباس سرخ های پایتخت ببینیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: