پایگاه خبری خانه فوتبال:

ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: ساعت ۹:۱۰ صبح امروز وقوع انفجار در واحد مسکونی در شهرستان پاوه بخش نوسود باعث حادثه دیدن ۸ نفر شد.

 در این حادثه ۶ نفر از ساکنان مفقود شدند که تیم‌های تخصصی هلال احمر در حال جستجو هستند.

نشت گاز در نوسود پاوه ۲ کشته بر جای گذاشت/ گاز و برق شهر قطع شد

فرماندار شهرستان پاوه گفت: بر اثر نشت گاز در یکی از محلات شهر مرزی نوسود ۲ نفر از اعضای یک خانواده که مادر و کودک بودند جان باختند.

«اردشیر رستمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه که صبح امروز روی داد موجب ایجاد صدای مهیبی در شهر شد و برق شهر نیز نوسود قطع گردید.

FHhjR52x5o8G

وی تصریح کرد: در این حادثه هشت نفر زیر آوار بودند که با حضور سریع اعضای ستاد بحران و کمک های مردمی ۶ نفر از زیرآورا بیرون آمدند و عملیات آواربرداری و نجات ۲ نفر دیگر ادامه دارد.

فرماندار پاوه گفت: عملیات آواربرداری به سرعت در حال انجام است و برای ایمنی در کار برق و گاز شهر نوسود قطع شده است.

رستمی اظهار داشت: در این حادثه به چند خوردو و خانه مجاور نیز خسارت هایی وارد شده است.

بخش نوسود با بیش از هشت هزار نفر جمعیت در حدود ۵۰ کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

gJUkSRcNfMJA

تاکنون ۲ نفر کشته شده‌ و ۲ نفر زیر آوار هستند

یک ساختمان چهار طبقه در شهر نوسود به‌دلیل نشت گاز منفجر شد که با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شبکه‌های بهداشت و درمان جوانرود و پاوه جهت رسیدگی و انتقال مصدومان در آماده باش قرار گرفتند.

بخشدار نوسود در این رابطه گفت: تاکنون دو نفر در پی انفجار گاز در شهر نوسود کشته شده‌اند که مادر و فرزند وی هستند و دو نفر دیگر در زیر آوار قرار دارند.

EfN6FJk5iJKQ

انفجار گاز عامل اصلی حادثه

فرماندار پاوه از تخریب یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به‌دلیل نشت گاز خانگی خبر داد و گفت: در کمتر از یک ساعت 6 نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه 2 نفر از آن‌ها فوت کرده و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

اردشیر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پاوه، از تخریب یک ساختمان در شهر نوسود خبر داد و اظهار داشت: ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز  یک ساختمان سه طبقه در شهر نوسود به‌دلیل نشت گاز خانگی منفجر شد.

QjfQSKA4bwJH

وی با اشاره به حضور سریع عوامل ستاد بحران در محل مذکور گفت: خود بنده نیز در محل حضور دارم، به گفته مردمی هشت نفر در ساختمان ساکن بوده‌اند که در کمتر از یک ساعت 6 نفر را زیر آور بیرون آوردیم که متأسفانه 2 نفر از آن‌ها فوت کرده و بقیه به بیمارستان منتقل شدند.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: تلاش عوامل مربوط از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی گرفته تا شهرداری، اورژانس و نیروهای محلی برای پیدا کردن دیگر افراد همچنان ادامه دارد و همه عوامل پای کار هستند.

 

tHrRMyDwTLwB

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: