پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش فوق العاده سایپا | زمان تحویل خودروها در فروش فوق العاده سایپا متغیر است. حذف قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا تاثیر زیادی در قیمت محصولات سایپا نداشته است. شرایط ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا را با هم می خوانیم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فاکتور شدن ۵۰ درصد از خودرو‌های طرح فروش فوق العاده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، یک روز پس از واریز وجه خودرو به نام مشتریان خبر داد.

حسین کاظمی گفت: در طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا که از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام شد ۳۷۱ هزار و ۸۱۲ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و از فرآیند قرعه کشی حذف شدند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: در این مرحله تعداد ۷۰ هزار خودرو جهت تخصیص به مشتریان در نظر گرفته شده بود که بین ۳۴۸ هزار و ۵۸۱ نفر حائز شرایط، قرعه کشی انجام و نتیجه آن از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

او خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۲۱ هزار و ۷۶۰ نفر از افراد برگزیده نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام کرده اند که ۱۷ هزار و ۵۱۹ نفر از آنها مربوط به طرح فروش فوق العاده بوده و ۴ هزار و ۲۴۱ نفر هم مربوط به طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا هستند.

کاظمی تصریح کرد: با برنامه ریزی دقیق در تولید و فروش گروه، ۵۰ درصد از خودروهای طرح فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بلافاصله و در مدت یک روز پس از واریز وجه خودرو، به نام مشتریان فاکتور شده است

خودرو یکپارچه

در سامانه یکپارچه قرعه کشی خودرو چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

خودرو سامانه

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد.

سامانه یکپارچه خودرو

ورود به سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو از طریق آدرس اینترنتی https://sale.iranecar.com/public/home امکان پذیر است.

ثبت نام خودرو

ثبت‌نام و مشارکت در اولین طرح فروش یکپارچه خودرو در قالب سامانه فروش از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شد و تا سوم خردادماه ۱۴۰۱ ادامه داشت. در این مرحله ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور، آرین پارس موتور و مدیران خودرو طرح‌های فروش خود را بر روی سامانه بارگزاری کرده بودند.

سایت ثبت نام ایران خودرو و سایپا

توجه به اینکه وزارت صمت به‌هیچ عنوان دخالتی در کار نخواهد داشت و تنها نقش نظارت را برعهده دارد، هر خودروساز ارائه‌دهنده محصولات در سامانه، اطلاعات متقاضیان محصولات خود را جمع‌آوری می‌کند، صحت‌سنجی انجام می‌شود و در نهایت قرعه‌کشی توسط خود خودروساز انجام می‌شود. در حقیقت خودروسازان همه فرآیند فروش تا قرعه‌کشی، دریافت وجه و عرضه را خود انجام خواهند داد. بخش نظارت از بخش اجرایی کاملاً جدا شده و در نهایت دولت تنها نظاره‌گر خواهد بود که کارها به درستی انجام شود و عرضه خودرو فقط از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود و در سایت خودروسازان مشخصات خودرو و بخشنامه‌های دیگر در دسترس است.

آدرس سامانه‌های شرکت‌های خودروسازی به شرح زیر است:

 گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com
• شرکت بهمن موتور bahman.iranecar.com
• گروه صنعتی ایران خودرو esale.ikco.ir
• شرکت مدیران خودرو iranecar.mvmco.ir
• شرکت کرمان موتور sales.kermanmotor.ir
• شرکت آرین پارس موتور sales.lamari.ir

پرداخت وجه خودرو

پس از آماده سازی برنامه‌های فروش توسط شرکت‌های خودرو سازی، متقاضیان منتخب می‌توانند به مدت «۳ روز کاری» نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند. زمان و نحوه پرداخت وجه خودرو از طریق سایت خودروساز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: