پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان پیشکسوت جذاب سرخابی ها چندماه پیش بر اثر بلای کرونا درگذشت.او در 14 تیر 1356 بدنیا آمد.علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد.

تصویر علی انصاریان در جشنواره سینمایی ایتالیا

صبا/ عوامل «کولبرف» با یاد علی انصاریان روی فرش قرمز جشنواره ایتالیایی حاضر شدند.
عوامل فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی‌لرگانی در ادامه‌ حضور بین‌المللی خود پس از کاندید شدن در جشنواره AmiCorti ایتالیا به فرش قرمز این جشنواره دعوت شدند و در این مراسم شرکت کردند.
این در حالی‌ست که با گذشت دو سال از ساخت این فیلم، با وجود پیگیری‌‌های مداوم گروه، اکران آن همچنان نامشخص و در هاله‌ای از ابهام است.

علی انصاریان
«کولبرف» در این جشنواره سه اکران در تاریخ‌های ۱۲ ژوئن ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۳ ژوئن ساعت ۱۰ هر دو در سالن فلینی و ۱۵ ژوئن ساعت ۱۴ در سالن برگمن خواهد داشت. (ساعت‌های اعلامی به وقت ایتالیا است).

یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند در کنگره فیفا

ایرانی هایی که به بهانه کرونا در میان ما نیستند و وداع آنها با دنیای فانی خیلی از خاطره ها را مکدر کرد. مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید که کسی مهاجرت آنها را هنوز هم باور ندارد و هر کسی که خبر ابتلای آنها را به کرونا را شنید می گفت کرونا را شکست خواهند داد چون ورزشکار هستند و بدن قوی دارند. اما تقدیر بر آن بود از میان ما رخت ببندند و منبعد تنها با خاطرات آنها زندگی کنیم.

علی انصاریان

در کنگره فیفا کلیپ جالبی از این چهار ایرانی پخش شد و نمایندگان کشورها به این ها ادای احترام کردند.

رییس فیفا هم در مراسم آغازین این کنگره از کادر درمان تشکر کرد و گفت: در ابتدا باید از کادر درمان و پزشکی تشکر ویژه ای داشته باشیم که در این سال لحظاتی بسیار سخت داشتند و آرزو داریم که شرایط جهان بهتر شود.

ما در جهت همکاری و همراهی جامعه جهانی یک و نیم میلیارد دلار برای مقابله با کرونا اختصاص دادیم و نیازی به منابعی غیر از فوتبال نداریم. چون منابع مالی فیفا کفایت می‌کند. البته این پول برای فیفا نیست و تعلق به تمام اعضا دارد و هنگام نیاز پرداخت می‌‍‌شود.

علی انصاریان

بازگشت به فوتبال شعار اصلی فیفا است و اهمیت بازگشت امنیت و سلامت به بازیکنان باعث شد تا فوتبال در جهان ادامه پیدا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: